- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: zajišťování agendy podpory v nezaměstnanosti, podpory při rekvalifikaci a kompenzace. Kontrola výplaty podpory v nezaměstnanosti, podpory při rekvalifikaci a kompenzace. Poradenství pro zprostředkování zaměstnání, individuální práce s uchazeči a zaměstnavateli. Kontrola plnění povinnosti uchazeče o zaměstnání dodržovat režim dočasné pracovní neschopnosti uchazeče o zaměstnání z důvodu nemoci nebo úrazu dle ustanovení § 127 odst. 3 zákona o zaměstnanosti. Spolupráce s ostatními pracovníky úřadu při řešení problémů zaměstnatelnosti obtížně umístitelných skupin uchazečů. Zodpovědnost za úplnost a obsahovou správnost svěřené agendy až do doby předání do archivu úřadu práce, včetně včasného zadání dat do IS ÚP
Kvalifikační a další požadavky: velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel), práce s lidmi, komunikační dovednosti, profesionální vystupování, asertivní chování, emoční odolnost, samostatnost, pečlivost, důslednost, flexibilita a spolehlivost, svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, praxe v oblasti státní správy – výhodou,, řidičský průkaz sk. B – výhodou.
Nabízíme: platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy v 9. platové třídě, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku, pružná pracovní doba – plný úvazek. Předpokládaný nástup: 15. dubna 2022, pracovní poměr na dobu určitou (zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost), se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění). Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené,– 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 20. 3. 2022 včetně na e-mailovou adresu e-mail přes
.Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?