- 13 000 – 15 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro rodiče
Hlavní náplň činnosti:
agenda evidence a podpor v nezaměstnanosti; evidence nových uchazečů, poradenství; správní řízení, rozhodování ve věci přiznání podpor v nezaměstnanosti; zpracování výplat podpor v nezaměstnanosti.
Kvalifikační a další požadavky:
ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou; výhodou: znalost Správního řádu, Zákona o zaměstnanosti a Zákoníku práce; dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel); práce s lidmi, komunikační dovednosti, odolnost vůči stresu; svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost; samostatnost, pečlivost a důslednost;
Pracovní podmínky:
platové zařazení v 8. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy; pružná pracovní doba – plný úvazek; předpokládaný nástup leden 2017; pracovní poměr na dobu určitou, a to po dobu PN s možností ucházet se během roku 2017 o stejnou pracovní pozici v rámci stálého služebního poměru (odchod pracovnice do důchodu); příspěvek na stravu (stravenky)
Zájemci se mohou hlásit:
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do 13.1.2017 včetně na e-mailovou adresu: e-mail přes
Pozn.: Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo neodpovídat na došlé životopisy, kontaktováni budou pouze kandidáti, kteří se zúčastní osobního pohovoru.
Místo výkonu práce: Úřad práce ČR – kontaktní pracoviště Hranice, Purgešova č.p. 1399,
753 01 Hranice 1
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?