- 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hlavní náplň činnosti:
Zajišťuje příjem žádostí o příspěvek, kontroluje jejich formální správnost. Komunikuje
se zaměstnavateli a dbá na dohled nad realizací vzdělávacích aktivit. Zajišťuje příjem
a kontrolu vyúčtování vzdělávacích aktivit a poskytnutých příspěvků na mzdy.
Připravuje podklady pro zprávy o realizaci projektu, vč. žádosti o platby a podklady pro
ekonomické útvary. Zajišťuje přípravu podkladů pro hodnocení hodnotící komise.
Kontroluje plnění povinností žadatele vyplývající z Dohody o poskytnutí příspěvku a
příslušných právních předpisů. Organizuje odborné semináře pro zaměstnavatele.
Zajišťuje publicitu projektu v rámci regionu.
pracovní poměr na dobu určitou, a to do 31. prosince 2022 po dobu realizace projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“
KVALIFIKAČNÍ A DALŠÍ POŽADAVKY:
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 29. dubna 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR,
Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T. G. Masaryka 145, 261 01 Příbram 1, nebo
osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze
podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na
elektronickou adresu služebního úřadu nebo
prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID k7rzpxf
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. 2022/32785-
78099812“.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.