- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Hlavní náplň činnosti:
přímá práce s uchazeči o zaměstnání, včetně osob se zdravotním postižením – evidence, vedení správního řízení ve věci podpory v nezaměstnanosti, podpory při rekvalifikaci
rozhodování o nezařazení do evidence uchazečů o zaměstnání a vyřazení z této evidence
zahájení správního řízení v prvním stupni řízení a odborné zpracování příslušných rozhodnutí
zajišťování koordinace systémů sociálního zabezpečení
vedení kompletní dokumentace evidence uchazečů a zájemců o zaměstnání, správního řízení, archivace dokumentů, spolupráce při digitalizaci dokumentů
spolupráce se správními orgány, sociálními pracovníky a jinými organizacemi při řešení situace uchazečů o zaměstnání
Kvalifikační a další požadavky:
minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC – MS Office
odolnost vůči stresu, schopnost pracovat v zátěži
dobrý zdravotní stav
dobrá znalost českého jazyka
výborné komunikační schopnosti
profesionální vystupování, psychická odolnost
samostatnost, spolehlivost, flexibilita, pečlivost a iniciativa
svéprávnost a občanská bezúhonnost
Pracovní podmínky:
platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
pružná pracovní doba – plný úvazek
předpokládaný nástup od 1. ledna 2020, případně dle dohody
pracovní poměr na dobu určitou (zástup za dlouhodobou nemoc státní zaměstnankyně) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené
5 dní indispozičního volna (sick days)
1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
stravenky v hodnotě 80 Kč
příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 20. listopadu 2019 na e-mailovou adresu e-mail přes .
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?