- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
• provádí předvýběr OZP před vstupem do projektu, zajišťuje vstup OZP do projektu,
• provádí účastníka celým projektem,
• provádí individuální posouzení situace a předpokladů účastníka,
• vyplácí doprovodná opatření,
• ve spolupráci se subjekty regionální sítě spolupráce identifikuje ekonomicky neaktivní osoby
s pracovním potenciálem (komunikace se zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními,
sociálními službami, vzdělávacími zařízeními, NNO, organizacemi zastřešujícími OZP apod.)
• realizuje poradenské činnosti pro OZP (případně i pro osoby, kterým zatím nebyl přiznán
tento status OZP),
• vede poradenství v rámci zaměstnávání OZP a pracovní rehabilitace,
• připravuje a zpracovává individuální plán pracovní rehabilitace,
• administruje proces pracovní rehabilitace – od návrhu individuálního plánu pracovní
rehabilitace přes realizaci jednotlivých forem – vedení celé spisové agendy případu, včetně
zajištění veřejných zakázek (NEN),
• spolupracuje s oddělením trhu práce v souvislosti s komunikací se zaměstnavateli a
využíváním nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti,
• účastní se pravidelných kazuistických seminářů,
2
• vytipovává ve spolupráci se zprostředkovateli vhodné OZP, kterým bude věnována intenzivní
poradenská činnost.
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou a to
do 31. prosince 2023 po dobu realizace projektu Podpora zaměstnanosti osob se zdravotním
postižením (OZP) s reg. č. CZ.03.01.01/00/22_015/0000889.
KVALIFIKAČNÍ A DALŠÍ POŽADAVKY:
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 20. března 2023, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR,
Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T. G. Masaryka 145, 261 01 Příbram 1, nebo
osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze
podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na
elektronickou adresu služebního úřadu nebo
prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID k7rzpxf

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.