- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Chrudim – Pardubická 1407
NÁPLŇ PRÁCE: Vystavování dodacích listů, nákup a evidence spotřebního materiálu a kancelářských potřeb, nákup ochr. prac. prostředků, vstupní kontrola, inventura, dle požadavků vedoucí skladu, administrativní a logistická podpora skladu
POŽADAVKY: SŠ (technického směru výhodou), znalost MS Office, NJ (výhodou) případně AJ – alespoň písemnou formou nutností, vhodné pro absolventy, pečlivost, spolehlivost, flexibilita.
NABÍZÍME: odpovídající finanční ohodnocení, k hrubé mzdě náleží pohyblivá složka mzdy, zajímavý benefitní program, 5 týdnů dovolené. Nástup možný ihned. Smlouva na dobu neurčitou.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis na e-mail přes v případě zájmu Vás budeme kontaktovat pro osobní pohovor. Prosím první kontakt pouze emailem!



