- 31 000 – 33 700 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

První kontakt: e-mailem nebo telefonicky
Co budete jako „Handyman“ dělat?
přípravu a vychystávání materiálů na středisku
tisk etiket a paletových štítků
kontrolu stavu obalového materiálu a komponentů
odvádět hotovou výrobu do skladu
fasovat materiál/ vracet nepotřebný materiál do skladu
zadávat objednávky do systému SAP
Co oceníme?
zkušenosti z obdobné pozice (Skladník, příjemce atd.) velkou výhodou nebo zájem přímo o tuto pozici
ochota pracovat na směny (ranní a noční 12-ti hodinové)
uživatelská znalost práce na PC
zodpovědnost, pečlivost a vysoké pracovní nasazení
dobrá fyzická kondice
Co Vám za dobře odvedenou práci nabízíme?
zajímavou a dynamickou práci v naší společnosti
možnost kariérního růstu v rámci společnosti (jiná pozice, skladník atp.)
dobré finanční ohodnocení a systém atraktivních bonusů
Bonus za přítomnost a kvalitu 4500 CZK každé čtvrtletí.
Třináct výplat za rok – neříkejte, že se to v rodinném rozpočtu nepozná.
Příspěvek na dojíždění – a to i pokud bydlíte za rohem. Čím dále bydlíte, tím více vám přispějeme, od 300 do 2500 CZK.
Oběd za pár korun – v naší kantýně budete vybírat z 8 druhů obědů, denně máme ovoce. A zaměstnavatel přispívá na více než polovinu ceny jídla.
Týden dovolené a další volné dny navíc – užijte si svých pět týdnů dovolené / 17 směn! A navíc – svatba, narození dítěte, stěhování? U nás můžete čerpat další volné dny nad rámec zákoníku práce.
Výhodně: wellness, bankovní služby, mobilní operátor – vyjednali jsme slevy pro naše zaměstnance u služeb, které každému přijdou vhod.
V případě zájmu o tuto pozici prosím elektronicky odpovězte na odpovědní formulář. Kontaktujeme Vás nejpozději do 1 týdne s bližšími informacemi. Přijďte se stát součástí našeho týmu. Těšíme se na Vás!
Místo výkonu práce: K AMP 1293/4, 664 34 Kuřim
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?