- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
První kontakt e-mailem: e-mail přes
Kvalifikační požadavky:
SŠ, VŠ (bakalářské, magisterské)/ekonomicko-podnikatelské/právnického zaměření
praxe 2 roky v oblasti personalistiky, práce s lidskými zdroji podmínkou
znalost mzdového účetnictví výhodou
pokročilá práce s PC a MS Office
výborné písemné a ústní vyjadřování
výborné organizační schopnosti
výjimečné interpersonální dovednosti
aktivní přístup k plnění cílů, přesnost, otevřenost, zodpovědnost, spolehlivost, kreativita, pozitivita, důkladnost a schopnost řešení úkolů
Povinnosti a Odpovědnost:
komplexní zajištění procesu náboru nových zaměstnanců
vedení personální agendy zaměstnanců (smlouvy, dodatky, osobní složky)
příprava podkladů ke zpracování mezd
koordinace externích dodavatelů služeb (DPZ agentury práce a další)
podílení se na implementaci a kontrole dodržování firemních personálních procesů a vnitřních norem
aktivní vytváření pozitivního HR marketingu
spolupráce na vzdělávání a rozvoji zaměstnanců
podpora managementu v oblasti personální práce
komunikace s ÚP, ZP a ČSSZ

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.