- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: podílí se na zpracování koncepcí, strategií a interních předpisů v souvislosti s personální činností a ochranou osobních údajů v organizaci.
Administrativně a organizačně zajišťuje přijímání pracovníků.
Vede vybrané personální agendy.
Podílí se na zpracování koncepčních dokumentů a interních předpisů v souvislosti s ochranou osobních údajů v organizaci a personální činností.
Připomínkuje smlouvy uzavírané organizací z hlediska GDPR a pracovního práva
zajišťuje vedení dokumentace GDPR, organizuje školení zaměstnanců v problematice.
1 x za dva roky organizuje Konferenci o personální práci v knihovnách.
Kvalifikační požadavky: vysokoškolské (ev. vyšší odborné) v oboru právo, personální řízení, ekonomika, management, sociální pedagogika.
Komunikativnost, aktivní přístup, flexibilita, samostatnost, strategické plánování, schopnost zvládat zátěž, spolupracovat, orientace v právu, schopnost zpracovávat a tvořit textové výstupy, organizační schopnosti.
Dobrá počítačová způsobilost a výborná jazyková způsobilost v češtině.
Znalost angličtiny nebo němčiny minimálně na úrovní maturitní zkoušky (B1).
Nabízíme: zajímavou práci ve stabilní organizaci, osobní ohodnocení po zapracování
5 týdnů dovolené, zdravotní volno, stravenky, možnost odborného růstu, možnost dalšího vzdělávání (kurzy angličtiny, knihovnický kurz, odborné kurzy), pružnou pracovní dobu
možnost zkrácení úvazku, kulturní aktivity.
Finanční ohodnocení podle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění – platová tř. 11, zařazení dle vzdělání a dosažené praxe.
Forma přihlášení: na e-mail e-mail přes nebo písemně na adresu: Hradecká 1250, 500 03 Hradec Králové zašlete strukturovaný životopis, motivační dopis a kopii dokladu o vzdělání.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.