Hospodářsko správní referent/referentka
- Moravská Ostrava, Ostrava
- Povodí Odry, státní podnik
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Opava |
Firma | Slezská univerzita v Opavě |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Hrubá mzda | 20.000 – 25.000 Kč |
Délka prac. poměru | na dobu určitou 1. 6. 2018 — 30. 6. 2019 |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
VŠ v bakalářském studijním programu nebo SŠ s odpovídající praxí, výborná znalost zákoníku práce a souvisejících pracovněprávních předpisů, praxe ve vedení personální agendy, zkušenost s vytvářením metodiky personálních činností výhodou, zkušenost s prací v personálním IS, organizační schopnosti, komunikativnost, týmová spolupráce, samostatnost.
Charakteristika vykonávané práce: samostatné vedení personální agendy zaměstnanců přidělených organizačních jednotek, zajišťování pracovněprávních náležitostí souvisejících se vznikem, změnou a ukončením pracovního poměru, spolupráce při vytváření a úpravě metodiky pro personální činnosti a při přípravě a změnách vnitřních předpisů a norem v personální a mzdové oblasti.
Pracoviště Opava, nástup možný ihned po ukončení výběrového řízení, pracovní smlouva na dobu určitou s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou.
Požadované doklady: přihláška k výběrovému řízení včetně udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů (vzor ke stažení na http://go.slu.cz/personalista2018), profesní životopis, včetně údajů o odborných znalostech a dovednostech, kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Upozornění: Zařazení zaměstnance do výběrového řízení je podmíněno udělením souhlasu se zpracováním osobních údajů uvedených v přiložených materiálech ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely výběrového řízení. Tyto údaje nebudou zpřístupněny či sdělovány žádným osobám a nebudou použity k jinému, než výše uvedenému účelu. Pokud s uchazečem nebude uzavřen pracovní poměr, materiály zaslané do výběrového řízení mu budou vráceny zpět; v případě, že se takto zaslané materiály vrátí univerzitě prostřednictvím poštovní služby zpět jako nevyzvednutá zásilka, budou bezprostředně poté skartovány.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Zajímá vás změna pozice v zaměstnání? Na stávající pozici se již nerozvíjíte a neučíte se ničemu novému, ale ze společnosti odejít nechcete. Pak je čas si najít novou pozici v rámci společnosti. Pojďte se s námi podívat na způsoby, jak si v rámci stávající společnosti můžete najít nové pracovní uplatnění, které vás bude bavit.
Povíme si vše, co potřebujete vědět o pracovní době. Jak se rozvrhuje, kdo určuje začátek a konec vaší pracovní doby. Jaký je rozdíl mezi rovnoměrnou a nerovnoměrnou pracovní dobou? Co to je klouzavá pracovní doba a jak jí můžete dosáhnout? Chcete zkrácený úvazek, poradíme, zda máte nárok.
Ukážeme vám, kdy máte nárok na placenou a kdy na neplacenou přestávku. V jakých případech vás zaměstnavatel může povolat do práce i v době vašeho zákonného volna. Vše si vysvětlíme na konkrétních případech přestávek u různě dlouhých směn.
Návrat do práce po mateřské či rodičovské dovolené nemusí být snadný. Odcházíte od svého dítěte, do týmu, který se částečně změnil. Povíme si, na co máte nárok, kdy vám váš zaměstnavatel musí držet vaše původní místo, kdy vás mohou přesunout na stejnou pozici, ale do jiného týmu a kdy vám žádné místo držet nemusí. Přidáme i základní informace o tom, na co jako rodič máte nárok.
Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Uchazečů o pozici je hodně, proto váš životopis musí být perfektní, aby budoucího zaměstnavatele zaujal. Pojďme si ukázat rozdíly v životopisech. Zodpovíme vaši otázku “jak udělat životopis”. Podělíme se s vámi o tipy a triky personalistů. Ulehčíme vám práci s psaním životopisu. Šablona, neboli předloha, životopisu v češtině a angličtině je pro vás připravena ke stažení zdarma.
Existují dvě dohody, v tomto článku se dozvíte vše o dohodě o provedení práce. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním. Abyste měli kompletní informace, připojili jsme i vzor dohody o provedení práce. Po úpravě zákoníku práce dochází ke změnám u dohod, a my vám tyto změny jasně, stručně a srozumitelně představíme. Vzorová dohoda o provedení práce k tisku je pro vás zcela zdarma, můžete ji upravovat dle svých potřeb.
První den v nové práci je vaší vizitkou – co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!
Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje