- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu určitou, jednosměnný provoz.
Co bude patřit mezi Vaše hlavní úkoly: reklamační řízení se zákazníkem; komunikace se zákazníkem; řízení týmu pro analýzu příčiny a stanovení opatření; zpracování G8D; dozor nad nápravnými opatřeními z reklamací; provádění auditů (procesu, systému); podpora při externích auditech; tvorba a prezentace analýz a zpráv; příprava vzorkování se zákazníkem dle PPAP nebo VDA 2; účast v týmu pro nové projekty.
Co od Vás zaměstnavatel očekává: vzdělání – SŠ, VŠ strojírenského, technického směru nebo managementu kvality; komunikativní znalost AJ; praxi na obdobné pozici výhodou; technické a analytické myšlení, aktivní přístup k práci, zodpovědnost, flexibilitu; velmi dobrou znalost práce na PC; řidičský průkaz sk. B, ochotu cestovat; znalost norem VDA 6.3., ISO 9001, IATF 16949 výhodou; znalost metod kvality (G8D, VDA 2, PPAP); organizační a řídící schopnosti.
Zaměstnavatel nabízí: zázemí dlouhodobě prosperující výrobní společnosti v automotive, motivační mzdové ohodnocení, jistotu stabilního zaměstnání, pracoviště v Jaroměři, výhody – 5 týdnů dovolené, závodní jídelna v areálu společnosti, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, možnost nákupu poctivých výrobků Karsit Agro a.s.
Kontakt – paní Kindlová Monika, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes (pro zaslání životopisu) nebo osobně.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?