- 43 200 – 50 100 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení, pružná pracovní doba.
Náplň práce: zadávání dat do systému, evidence záznamů o neshodě; příprava materiálů pro reklamační řízení; řešení reklamačních řízení u vybraných dodavatelů; zlepšování systému managementu kvality v souladu s automotive normami; naplňování požadavků zákazníka a norem v oblasti systému kvality; zajištění prevence výskytu neshody výrobku, procesu a systému kvality; informování o pozastavení a uvolnění materiálů dotčená oddělení a pracovníky; komunikace s kontaktními osobami dodavatelů a zákazníků; proškolování pracovníků v souvislosti s výsledky dodavatelských a zákaznických reklamačních řízení; řešení a vyhodnocování zákaznické reklamace na vadu materiálu; v případě potřeby se aktivně účastníte služebních cest a jednání u zákazníka/dodavatele; zpracovávání statistických metod/analýz při detekování nastalých problémů i potenciálních ohrožení; zpracovávání reportů, podkladů o stavu reklamace, dokumentace, přehledů a vizualizací; úprava dat v systému po reklamačním řízení; realizace příjemek a výdejek v systému Helios; vytváření potřebných podkladů pro manažera kvality.
Kvalifikační požadavky: min. SŠ vzdělání (textilní zaměření výhodou); znalost práce na PC, MS Word, MS Excel, MS Powerpoint; základy statistiky, statistických nástrojů a analýz; AJ na komunikativní úrovni; řidičský průkaz sk. B, výhodou – znalost systému managementu kvality dle automotive norem; základy statistiky, statistických nástrojů a analýz.
Zaměstnanecké výhody: dotované podnikové stravování, příspěvek na dopravu, mobilní telefon, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby.
Kontakt – Ing. Odl Daniel, tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes nebo osobně na adrese Jugoslávská 260, Náchod v době od 08:30 hod. do 13:30 hod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?