- 44 600 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
PERSONALISTA/PERSONALISTKA
POŽADUJEME: Vzdělání min. SŠ technického nebo humanitního směru (VŠ výhodou). Orientace v psychologii a personalistice. Schopnost komunikace s kolegy i vněfiremní. Schopnost vytvářet příjemné klima. Schopnost samostatné tvůrčí práce – proaktivní přístup. Empatie pro potřeby jednotlivce i skupiny. Kreativita v oblasti náboru zaměstnanců. Základní znalosti pravidel marketingu (pokročilé znalosti výhodou). Základní znalosti mzdových procedur (pokročilé znalosti výhodou). Znalost situace na trhu práce. Znalost školského absolventského prostředí (SŠ i VŠ) oborově příbuzných škol. Týmové smýšlení . Kreativita v posilování dobrého jména a PR firmy. Ochota se vzdělávat a učit se novým věcem, motivace vést k tomu i ostatní, schopnost hledat v druhých jejich potenciál rozvoje. Schopnost vést druhé (při adaptačním procesu apod.) – znalosti leadershipu. Loajalita k firemním hodnotám + diskrétní přístup. Přímost, otevřenost, jasnost, asertivita. Ambice dlouhodobé spolupráce. Zkušenosti v oboru výhodou.
NÁPLŇ PRÁCE: Organizování firemních kampaní – PR marketing. Personální nábor nových pozic. Organizace výběrových řízení. Spolupráce se školami a institucemi. Příprava pracovních smluv. Příprava adaptačních procesů nových zaměstnanců. Konzultace se zaměstnanci. Vyhodnocování cílů jednotlivých spolupracovníků. Organizování firemních benefitů. Vyhodnocování docházky, odpisů práce. Spolupráce se mzdovým oddělením: Příprava dokumentů. Agenda nástupu / výstupu. Smluvní dokumenty pro brigádníky. Konzultace s vedoucími oddělení. Evidence dokumentů k jednotlivým zaměstnancům. Evidence osobních pomůcek a vybavení zaměstnanců. Organizování firemních akcí
NABÍZÍME: Možnost seberealizace a profesního růstu. Příjemné pracovní prostředí. Velmi dobré zázemí stabilní společnosti. Možnost osobního rozvoje. Zajímavé firemní benefity. Dlouhodobou spolupráci. Kurzy a školení. Nástup možný ihned.
PRVNÍ KONTAKT: své životopisy zasílejte e-mailem: e-mail přes
ov. 21.6.2017
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?