- 30 800 – 33 200 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

PERSONALISTA/PERSONALISTKA
POŽADUJEME: Vzdělání min. SŠ technického nebo humanitního směru (VŠ výhodou). Orientace v psychologii a personalistice. Schopnost komunikace s kolegy i vněfiremní. Schopnost vytvářet příjemné klima. Schopnost samostatné tvůrčí práce – proaktivní přístup. Empatie pro potřeby jednotlivce i skupiny. Kreativita v oblasti náboru zaměstnanců. Základní znalosti pravidel marketingu (pokročilé znalosti výhodou). Základní znalosti mzdových procedur (pokročilé znalosti výhodou). Znalost situace na trhu práce. Znalost školského absolventského prostředí (SŠ i VŠ) oborově příbuzných škol. Týmové smýšlení . Kreativita v posilování dobrého jména a PR firmy. Ochota se vzdělávat a učit se novým věcem, motivace vést k tomu i ostatní, schopnost hledat v druhých jejich potenciál rozvoje. Schopnost vést druhé (při adaptačním procesu apod.) – znalosti leadershipu. Loajalita k firemním hodnotám + diskrétní přístup. Přímost, otevřenost, jasnost, asertivita. Ambice dlouhodobé spolupráce. Zkušenosti v oboru výhodou.
NÁPLŇ PRÁCE: Organizování firemních kampaní – PR marketing. Personální nábor nových pozic. Organizace výběrových řízení. Spolupráce se školami a institucemi. Příprava pracovních smluv. Příprava adaptačních procesů nových zaměstnanců. Konzultace se zaměstnanci. Vyhodnocování cílů jednotlivých spolupracovníků. Organizování firemních benefitů. Vyhodnocování docházky, odpisů práce. Spolupráce se mzdovým oddělením: Příprava dokumentů. Agenda nástupu / výstupu. Smluvní dokumenty pro brigádníky. Konzultace s vedoucími oddělení. Evidence dokumentů k jednotlivým zaměstnancům. Evidence osobních pomůcek a vybavení zaměstnanců. Organizování firemních akcí
NABÍZÍME: Možnost seberealizace a profesního růstu. Příjemné pracovní prostředí. Velmi dobré zázemí stabilní společnosti. Možnost osobního rozvoje. Zajímavé firemní benefity. Dlouhodobou spolupráci. Kurzy a školení. Nástup možný ihned.
PRVNÍ KONTAKT: své životopisy zasílejte e-mailem: e-mail přes
ov. 21.6.2017
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.