Co vás čeká …
Hledáme spolupracovnici nebo spolupracovníka, který:
- zajišťuje personální poradenství a aktivní spolupráci s vedoucími zaměstnanci,
- má na starosti procesy týkající se interní i externí komunikace ve společnosti,
- vede komplexní personální agendu dle platných zákonů, předpisů a směrnic,
- zabezpečuje nábor a nástupy nových zaměstnanců, ukončení a výstupy zaměstnanců,
- připravuje podklady pro zpracování mezd,
- stará se o odborný rozvoj zaměstnanců,
- vytváří a reviduje personální směrnice,
- zajišťuje komplexní personální administrativu.
Co za dovednosti a znalosti byste měl/a mít ….
- dobrou orientaci v pracovněprávní legislativě,
- zkušenosti se všemi HR procesy,
- znalost MS Office, docházkové systémy,
- výbornou schopnost komunikace a empatii,
- zodpovědnost, důslednost a spolehlivost.
Co vám dokážeme nabídnout…
- ubytování, včetně možnosti ubytování s rodinou (byt 4+1),
- zajímavou, různorodou a odpovědnou práci na plný pracovní úvazek,
- možnost seberealizace v příjemném pracovním prostředí,
- chování férového a otevřeného zaměstnavatele,
- zajímavou mzdu a cílový bonus,
- benefity – týden dovolené navíc a stravenky,
- dobrou dostupnost provozovny a bezplatné parkování,
- nástup ihned nebo dohodou.
Pokud jsme Vás zaujali a máte chuť stát se součástí našeho pracovního týmu, pošlete nám do 31.1.2022 svůj strukturovaný životopis a motivační dopis. Rádi s Vámi sjednáme osobní schůzku a vše vám ukážeme na místě.
Kontakt: Mgr. Štěpánka Kulichová, tel.: zobrazit tel. číslo nebo e-mail e-mail přes .