- Plný úvazek
O nás
Hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu na pozici Asistent Prodeje a Administrativní Podpory. Pokud máte zájem o dynamické pracovní prostředí, kde můžete využít své organizační dovednosti a komunikativnost, přečtěte si níže uvedené informace a přihlaste se k nám!
Pro více info o společnosti --> https://woodal.cz/
Náplň práce:
- Poskytování administrativní podpory jednateli a týmu firmy.
- Komunikace s klienty a obchodními partnery, zajištění vstřícného přístupu a nasměrování zákazníků na kompetentní osoby.
- Odbavení zákazníků v showroomu v rozmezí od 09:00 do 18:00 hodin.
- Příjem poptávek a příprava potřebných podkladů pro nacenění zakázek.
- Zpracování cenových nabídek a příprava smluv a objednávek.
- Příprava podkladů pro montáže a zajištění potřebných komponentů a návodu pro montážníky.
- Evidence a kontrola probíhajících zakázek.
- Vedení běžné kancelářské agendy.
Co od Vás očekáváme:
- Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání.
- Velmi dobrou znalost práce s Outlook a MS Office.
- Znalost cizího jazyka je výhodou.
- Velmi dobré komunikační a organizační dovednosti.
- Analytické myšlení, přesnost, důkladnost a schopnost práce samostatně.
- Spolehlivost a ochota se neustále učit a zlepšovat.
- Angličtina/němčina výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Poskytneme Vám prostor pro rozvoj a zdokonalení Vašich dovedností v administrativě, obchodě a komunikaci. Podporujeme vzdělávání a účast na školeních.
- Práce na modernizovném showroomu.
- Budete mít příležitost pracovat na různorodých projektech, které Vám umožní uplatnit své schopnosti a přispět k úspěchům společnosti.
- K práci služební telefon
- Možnost HomeOffice
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště