- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Společnost MALFINI, a.s. patří mezi přední dodavatele reklamního textilu v České republice i v Evropě.
Se značkami MALFINI®, MALFINI Premium® a Piccolio, které doplňují pracovní oděvy RIMECK®, dodáváme naše produkty do 25 zemí Evropy.
Po zaškolení budete mít zodpovědnost za celkovou administrativu spojenou s organizací dopravy
Řešit operativní požadavky, reklamace, vzniklé interní a externí problémy
Administrativně zpracovávat dokumenty a data zásilek
Vést archivaci CRM dokladů
Komplexní starost o individuální přepravy
Kooperovat s jinými odděleními
Zkrátka budete důležitým článkem firemního procesu
Ø Anglický jazyk slovem písmem podmínkou - využití na denní bázi
Ø Zkušenosti na obdobné pozici výhodou
Ø Zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost
Ø Dobré komunikační schopnost
Ø Roční odměny ( ve výši 13. platu )
Ø 25 dní dovolené
Ø Příspěvek na stravování SODEXO KARTA
Ø Slavíme pracovní jubilea
Ø Kurzy angličtiny
Ø Barely s vodou, šťáva, káva, čaj k dispozici po celý den
Ø Zdraví našich zaměstnanců nám není lhostejné, denně jsou k dispozici vitamíny formou čerstvého ovoce a zeleniny
Ø Vstupní lékařská prohlídka hrazená zaměstnavatelem
Ø Zázemí silného a stabilního zaměstnavatele
Ø Možnost nákupu firemních produktů za zvýhodněné ceny
Ø Firemní akce pro zaměstnance
Ø Příměstské tábory pro potomky zaměstnanců MALFINI, a.s.
Jsme společensky odpovědná firma – záleží nám na etickém přístupu
Nasloucháme přáním našich zaměstnanců a investujeme do jejich vzdělání a spokojenosti
Využíváme moderní technologie
Jsme hrdými držiteli ocenění Superbrands 2017-2020, které je udělované nejúspěšnějším českým značkám
Jsme zapojeni do projektu „Zelená firma“
V případě zájmu neváhejte zaslat životopis
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?