- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Administrativní Podpora
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Hledáte pracovní uplatnění a chcete získat administrativní zkušenost? Pak nám zašlete Váš životopis a využijte této příležitosti!
Náplň práce:
- Práce na PC
- Zadávání dat do systému
- Práce s doklady
- Ad-hoc administrativní úkoly
Pracovní doba: Po – Pá 7:00 – 15:30 a 12:00 – 20:30.
Pracovní úvazek: 40 hod/týden
Nástup: Ihned
Lokalita: Brno
POŽADAVKY:
- Středoškolské vzdělání/vzdělání s výučním listem
- Spolehlivost
- Praxe v administrativě velkou výhodou!
- Zkušenost s prací na PC při studiu či v rámci praxe
NEPOŽADUJEME ZNALOST ANGLICKÉHO JAZYKA.
BENEFITY:
- Stravenky v hodnotě 70 Kč/den
- Pitný režim na pracovišti zcela zdarma
- Týden dovolené navíc