Brand Manager

Ústí nad Labem

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní

O nás

Společnost MALFINI, a.s. patří mezi přední dodavatele reklamního textilu v České republice i v Evropě.
Se značkami MALFINI®, MALFINI Premium® a Piccolio, které doplňují pracovní oděvy RIMECK®, dodáváme naše produkty do 25 zemí Evropy.

Jsme společensky odpovědná firma – záleží nám na etickém i ekologickém přístupu.

Nasloucháme přáním našich zaměstnanců a investujeme do jejich vzdělání a spokojenosti.

Využíváme moderní technologie.

Jsme hrdými držiteli ocenění Superbrands 2017-2020, které je udělované nejúspěšnějším českým značkám.

Jsme zapojeni do projektu „Zelená firma“.

Brand Manager: Přijďte vytvářet úspěch značky s námi!

MALFINI, a.s. je mezinárodní společnost působící v 25 státech Evropy, která má pobočky i v Asii.
Máme jasný cíl – stát se největším výrobcem a distributorem reklamního textilu a pracovních oděvů v Evropě.

Připojte se k nám a staňte se součástí přátelského kolektivu!

Pracujeme v nové administrativní budově s příjemným a prosluněným interiérem v Ústí nad Labem.

Aktuálně hledáme nového kolegu / kolegyni do našeho týmu Corporate Marketing na pozici Brand Manager.

Co bude tvým úkolem:

  • Zodpovědnost za Globální Rozvoj: Přebral/a bys plnou odpovědnost za směřování našich značek na zahraničních trzích.
  • Inovativní Analýzy a Strategické Plánování: Prováděl/a bys analýzy konkurence, tržních příležitostí, chování zákazníků a trendů.
  • Vedení k strategickému růstu: vyvíjel/a a implementoval/a bys strategie pro jednotlivé značky, které nám umožní prosperovat.
  • Vytváření silného marketingového Plánu: stál/a bys za vytvořením komplexního marketingového plánu pro naše 4 značky.
  • Propagace a Brand Building: Měl/a bys klíčovou roli v komunikaci a propagaci našich značek na globální úrovni. Spolupracoval/a bys na budování dlouhodobého dojmu společně s kolegy z týmů Produktového Marketingu, Digitálního Marketingu a Trade Marketingu.

Co bys měl/a splňovat:

  • Vzdělání a praxe: nás ideální kandidát má vysokoškolské vzdělání v oblasti Marketingu či ekonomického/textilního směru a praxi na obdobné pozici.
  • Odborné dovednosti: Máš pokročilou znalost práce na PC, včetně schopnosti efektivně využívat MS Office a internetových nástrojů. Též ti není cizí analytické a strategické myšlení.
  • Jazykové dovednosti: Mluvíš anglicky na aktivní úrovni, což je pro nás důležité pro komunikaci na mezinárodní úrovni.
  • Osobnostní kvality: Jsi spolehlivý/á, samostatný/á, odpovědný/á a komunikativní/á. Dále vlastnosti jako kreativita, tvůrčí myšlení či zkušenosti z FMCG či retailu nám pomáhají dosahovat úspěchů.
  • Řidičský průkaz skupiny B.
  • Znalost prostředí B2B: Rozumíte prostředí obchodního sektoru (B2B) a jste schopen/na úspěšně pracovat v tomto kontextu.
  • Týmový hráč: Jsi aktivním členem týmu a můžeme se na tebe spolehnout.
  • Zkušenosti s průzkumem zákaznické spokojenosti: Máš zkušenosti a znalosti technik, které nám pomáhají provádět průzkum spokojenosti zákazníků.

Co ti naoplátku dáme my:

  • Zajímavé platové ohodnocení.
  • Vstupní zaškolení a možnost profesního rozvoje.
  • Pracovní příležitost v prostředí rostoucí mezinárodní firmy a možnost kariérního růstu do budoucna.
  • Slevu na firemní produkty.
  • Jazykové kurzy.
  • Sodexo stravenkovou kartu.
  • Plně vybavené kuchyňky s pitným režimem a ovocem zdarma.
  • Vitamínové balíčky ve formě dobití Sodexo karty.
  • 25 dnů dovolené.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy a prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

zkušenost