- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Do našeho týmu hledáme nové kolegy a kolegyně s duší obchodníka, kteří se nebojí hovořit s lidmi a domlouvat schůzky.
Nejsme call centrum – jsme Gentlemani ve světě realit a obchod s realitami děláme jinak, proto není nutná praxe ani vzdělání v oboru realit, veškeré know-how vám dáme my. Práci je možné vykonávat z domova podle vlastních časových možností, avšak bydliště v Brně a okruhu 30 km je podmínkou.
Podmínkou výkonu pozice je osvědčení o vykonání maturitní zkoušky, vlastní počítač, telefon a neomezený hlasový tarif, který může být být měsíčně refundován.
Práce je na začátku (na pozici telefonisty) vhodná jako nadstandardně placený přivýdělek, po získání zkušeností a oboustranné spokojenosti je možný kariérní postup na obchodníka s nemovitostmi. Naše nabídka je velmi vhodná pro studenty VŠ a to i mimo tento obor, pro uchazeče, kteří chtějí zdokonalit jejich komunikační schopnosti a naučit se něco nového. Není vhodná pro zájemce se vzděláním nižším nežli středním s maturitní zkouškou.
Hledáme pouze uchazeče s čistým trestním rejstříkem, kteří se nebojí hovořit s cizími lidmi po telefonu, vědí co je to asertivita a hovoří plynule anglicky nebo německy včetně psané formy, neboť mnoho našich klientů hovoří pouze anglicky či německy.
Za jednu hodinu lze navolat 10 kontaktů, z těchto lze domluvit v průměru 3–4 schůzky pro realitního makléře. Jedna domluvená schůzka pronájem nemovitosti: 300,– Kč (+ odměna, pokud bude obchod dokončen, 1.000,– Kč), jedna domluvená schůzka prodej nemovitosti 500,– Kč (+ odměna, pokud bude obchod dokončen, 4.500,– Kč)
Už teď se těšíme až nás kontaktujete a budeme Vám tak moci sdělit veškeré možnosti a informace o nabízené pozici. Přijímací řízení má dvě kola, do kterých postoupí jen ti nejlepší uchazeči.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?