- Plný úvazek
Hledáš svoji první pracovní příležitost, nebo máš už nějakou zkušenost z call centra či prodeje? Pak hledáme právě tebe.
Náš klient nyní hledá posily do týmu na obsluhu zákazníků prostřednictvím telefonu. Jedná se o obsluhu klientů volajících do banky, NE aktivní telemarketing!
Co požadujeme?
- SŠ nebo VŠ vždělání
- Velmi dobré komunikační dovednosti
- Proklientský přístup
- Chuť učit se novým věcem
- Uživatelskou znalost práce na PC
- Výbornou znalost českého jazyka
- komunikativní znalost anglického jazyka
- Časovou flexibilitu – ochotu pracovat na směny (cca jeden vikend v měsíci, jedna noční směna)
Dostaneš intenzivní tréning v počátku a průběžně se budeš dále učit a zdokonalovat.
Co budeš dělat?
Pracovat ve fajn kolektivu většinou mladých lidí, nadšených pro svoji práci a kolektiv.
Pečovat o stávající klienty banky na zákaznické lince- jedná se o klienty volající do banky, ne aktivní telemarketing.
Zjišťování potřeb klientů a komplexní řešení jejich dotazů
Aktualizovat klientská data a informace v interních systémech
Aktivně nabízet vhodných bankovních produktů stávajícím klientům banky
Nabízíme
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- Dlouhodobé zaměstnání s možností dalšího profesního rozvoje
- Práci na hlavní pracovní poměr na plný úvazek (37,5 hodin týdne – 5 směn v délce 7,5 hodin)
- Nadstandardní finanční ohodnocení
- Zajímavý balíček zaměstnaneckých benefitů
- Otevřené a příjemné pracovní prostředí
- Odborná interní a externí školení
- Krásné pracovní prostředí v blízkosti centra s výbornou dostupností MHD.
Pokud Vás pozice zaujala, prosím, zašlete Váš životopis.
Děkujeme