- Plný úvazek
- zajištění kompletní podpory jednatele společnosti a obchodního ředitele
- administrativní činnost: vyřizování telefonátů, zpracování a správa příchozí a odchozí pošty, příprava podkladů pro účetnictví a smlouvy,archivace
dokumentace
- kontakt s potencionálními zájemci a klienty společnosti
- příprava reportů a prezentací pro vrcholový management společnosti
- plánování a samostatná organizace meetingů (zasílání pozvánek, zápisy, vedení agendy apod.)
- komunikace napříč celou společností
- vyřizování korespondence, urgence termínů apod.
- zpracování pravidelných přehledů na základě poskytnutých podkladů
- zajišťování letenek, ubytování, pojištění, organizace meetingů apod.
- personalistika, vedení osobních složek zaměstnanců, účast na školeních
- office management apod.
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- min. 2 roky praxe na pozici asistentky
- pokročilá znalost anglického jazyka PODMÍNKOU
- příjemné vystupování, organizační schopnosti a samostatnost
- flexibilita, pečlivost
Nabízíme:
- zázemí velice stabilní společnosti
- zajímavé platové ohodnocení
- aktivní využití anglického jazyka
- samostatnou práci v příjemném kolektivu a prostředí