- Plný úvazek
O nás
Zahradnická společnost HORTISCENTRUM s.r.o. s dlouholetou tradicí hledá
asistentku jednatele společnosti.
Více informací o společnosti naleznete na stránkách www.hortis.net.
Náplň práce:
- Zajištění komplexní podpory jednatele společnosti,
- administrativní agenda,
- fakturace (vydané i přijaté faktury, pokladna),
- příprava plateb, podkladů pro mzdy a účetní,
- personalistika, správa webových stránek firmy,
- kompletace a odesílání cenových nabídek,
- telefonická komunikace na firemní i externí úrovni,
- poštovní agenda, komunikace a spolupráce s ostatními útvary a vedoucími zaměstnanci společnosti
- přijímání návštěv a dalších subjektů ve společnosti,
- spolupráce při organizaci marketingových akcí a účast na nich,
- poskytování prvotních informací o společnosti,
- řešení operativních úkolů a požadavků.
Požadujeme:
Výhradně aktivního člověka s pozitivním životním postojem, dobrými organizačními a komunikačními schopnostmi.
- úplné střední odborné vzdělání a nejméně 2 roky praxe,
- velmi dobrou uživatelskou znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, internet,)
- znalost anglického nebo německého jazyka slovem i písmem výhodou,
- výborné organizační a komunikační schopnosti,
- reprezentativní vystupování,
- samostatnost, flexibilitu a chuť do práce
- znalost základů účetnictví výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
Zajímavou a tvůrčí práci s možností seberealizace, pohodový a výkonný pracovní kolektiv, práci u firmy s dobrým jménem na trhu, se zázemím, výborným technickým vybavením, možnost dalšího zvyšování kvalifikace, dobré platové ohodnocení a bonusy na základě dosažených výsledků.
Místo práce: Židlochovice
Termín nástupu: září-říjen 2023
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem.
Pro odpověď prosím používejte pouze e-mailovou adresu:
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Zaměstnanecké akcie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování