- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Reklamní agentura v Praze přijme do svého týmu asistentku managera na hlavní pracovní poměr.
Náplní práce je zejména administrativní činnost – příprava podkladů, zpracování firemní dokumentace, korespondence, evidence a archivace dokumentů.
Dále správa inzertních ploch a samotná personalistika, práce na PC, především MS Office Word a MS Office Excel.
Odpovědnost za kompletní zajištění chodu kanceláře , podpora vedení společnosti.
Pracovní doba je dělena na dvě části, dopolední a pozdně odpolední směnu, cca 3 a 3 hodiny.
Práce je vhodná pro absolventy i uchazečky se zkušenostmi na pozici asistentka či recepční.
V případě zájmu zasílejte životopisy doplněné fotografií.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.