- Plný úvazek
Reklamní agentura v Praze přijme do svého týmu asistentku managera na hlavní pracovní poměr.
Náplní práce je zejména administrativní činnost – příprava podkladů, zpracování firemní dokumentace, korespondence, evidence a archivace dokumentů.
Dále správa inzertních ploch a samotná personalistika, práce na PC, především MS Office Word a MS Office Excel.
Odpovědnost za kompletní zajištění chodu kanceláře , podpora vedení společnosti.
Pracovní doba je dělena na dvě části, dopolední a pozdně odpolední směnu, cca 3 a 3 hodiny.
Práce je vhodná pro absolventy i uchazečky se zkušenostmi na pozici asistentka či recepční.
V případě zájmu zasílejte životopisy doplněné fotografií.
Požadujeme:
- Profesionalitu, spolehlivost, příjemné a reprezentativní vystupování
- Pečlivost a aktivní přístup
- Schopnost práce s PC
- Výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem
Nabízíme:
- Práci v mladém, dynamickém a přátelském kolektivu
- Kompletní zaškolení a odborné kurzy
- Plat 25.000,– 27.000,– + bonusy a benefity
- Příplatky za víkendové směny
- Firemní telefon
- 21 dní dovolené, sick days
- firemní akce, výlety, teambuildingy