- Plný úvazek
Reklamní agentura v Pardubicích hledá do svého týmu asistentku managera na hlavní pracovní poměr. Náplní práce je především administrativní činnost – příprava podkladů, správa firemní dokumentace, korespondence, evidence a archivace dokumentů. Dále správa inzertních ploch a samotná personalistika. Pokročilá práce na PC, především MS Office Word a MS Office Excel. Zodpovědnost za kompletní zajištění chodu kanceláře, asistentská podpora pro vedení společnosti.
Pracovní doba je dělena na dvě části – ranní a pozdně odpolední směnu. Podmínkou přijetí je pobyt v Pardubicích pro snazší logistiku práce.
Práce vhodná pro mladé absolventy i slečny se zkušenostmi na pozici asistentka či recepční.
V případě zájmu zasílejte své strukturované životopisy doplněné fotografií.
Nabízíme:
- práce v mladém, dynamickém a příjemném kolektivu
- kompletní zaškolení a další kurzy
- plat 18.000,– Kč měsíčně + bonusy a další benefity
- příplatek za víkendové směny
- firemní telefon
- 21 dní placené dovolené, sick days
- firemní akce, výlety, teambuildingy
Požadujeme:
- profesionalitu, loajalitu, spolehlivost, flexibilitu
- pečlivost a proaktivní přístup
- schopnost práce s PC (internet, MS Office Word, MS Office Excel)
- vystupování na úrovni, elegantní vzezření
- výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem