- 23 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Reklamní agentura pro svou pobočku v centru Prahy hledá na hlavní pracovní poměr schopnou asistentku managera. Nástup od 11.7.2022 nebo dle dohody.
Pracovní doba je dělena na dvě části – ranní a pozdně odpolední směnu, v rozsahu cca 5 hodin celkem. Práce je vhodná pro absolventky, slečny se zkušenostmi na pozici asistentka či recepční.
Pokud Vás naše nabídka zaujme, zašlete životopis doplněný o aktuální fotografii.
- práce na PC (internet, MS Office Word a Excel)
- administrativní činnost (příprava podkladů, správa firemní dokumentace – evidence a archivace, korespondence)
- personalistika (správa inzertních portálů, komunikace s uchazeči, nábor nových zaměstnanců)
- zajištění chodu kanceláře (asistentská podpora vedení společnosti)
- profesionalitu, spolehlivost, flexibilitu
- znalost práce na PC
- pečlivost, pracovitost, aktivní přístup
- příjemné vystupování, elegantní vzhled
- výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem
- práci v atraktivní lokalitě (Karlovo náměstí, Praha 2)
- práci v mladém, přátelském kolektivu
- kompletní zaškolení a stálou pomoc na telefonu v začátcích
- plat 25.000,- + benefity a bonusy k výplatě
- příplatky za víkendové směny či práci nad rámec
- firemní telefon či příspěvek na Váš stávající tarif
- 21 dní dovolené + 10 sick days
- teambuildingy, firemní akce
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?