- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte za sebou prokazatelnou zkušenost z výrobní firmy na pozici plánování? Nedělá Vám problém komunikace, asertivita, motivace podřízených, reporty nadřízeným a kompletní zaštítění plánování kvalitní výroby?
Právě hledáme vedoucího řízení výrobního odd. a čekáme na Váš životopis!
* Kompletní dohled nad plánováním výroby svěřeného odd. s důrazem na maximální využití všech strojních a pracovních sil
* Zodpovědnost za kvalitní výrobu v dohodnutém termínu
* Řešení reklamací a natavení opatření k jejich předcházení
* Kompletní nastavení výrobních procesů u nových projektů, přenastavení či optimalizace již zavedených výrobních procesů vedoucích ke snížení nákladů
* Komunikace odděleními napříč společností, včetně externích dodavatelů a poskytovatelů služeb
* Vedení příslušné evidence a tvorba reportů
* SŠ/VOŠ - nejlépe technického směru
* Praxe na vedoucí pozici výrobní firmy z odd. plánování
* Zkušenost s vedením kolektivu
* Orientace v nástrojích štíhlé výroby
* Časová flexibilita, komunikativní, argumentační, technické, analytické a organizační schopnosti
* Práce na PC - Balíček MS Office + SAP
* AJ - komunikativní
* ŘP sk.B - aktivní řidič
* Nástupní plat až 80.000 Kč/ dle zkušeností
* Flexibilní pracovní doba
* 13. a 14. plat
* Prémie a bonusy
* Týden dovolené navíc
* Dotovaná strava
* Benefitní program
* Možnost vlastního nastavení procesů
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu: Nymburk

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.