- Plný úvazek
O nás
Jsme rodinná česká firma zabývající se zprostředkováním a prodejem fotovoltaických elektráren na klíč.
Co vás čeká
Hlavní náplní práce bude zajištění plynulého chodu kanceláře, příprava smluv a podkladů, kompletace a scanování podepsaných dokumentů vč. jejich přiřazení do každé složky klienta. Min. 3x týdně bude potřeba zajít na poštu a poslat originály smluv klientům. Samozřejmostí bude postarat se také o hosty a udržení čistoty kanceláře.
Jaké znalosti a dovednosti byste měla mít
Asistentka je nezbytnou součástí celé společnosti, proto hledáme někoho pečlivého, spolehlivého, se selským rozumem. Práce není složitá, ale dbáme na kvalitu našich služeb, a to nejen v obchodě, ale hlavně v následné péči o naše klienty.
Výhodou bude, pokud budete umět
Pokud jste systematická, komunikativní, organizovaná, upřímná a pracovitá, také se umíte aspoň částečně rukama nohama domluvit v AJ, tak Vás bereme všemi deseti :)
Co vám můžeme nabídnout
Pokud budete pracovat tak, aby vše běželo, jak má, tak Vám můžeme nabídnout:
- kolegy, kteří ví, že asistentka není samozřejmost a váží si ji
- práci, kde se pořád něco děje
- služební telefon a PC
- stabilní a dlouhodobou práci
- možnost kariérního růstu
- vzdělávání v oblasti osobního i profesního růstu



