- Zkrácený úvazek
Nebojíš se pečovat o nesourodý organismus cca 40 mladých lidí rozptýlených v kancelářích ve vile na Hřebenkách? Zvládneš ukočírovat chod recepce, několika firem, redakcí a komunikační agentury? Zajímá Tě, jak se točí rozhovory a pořady? Chceš zažít nezapomenutelné večírky? Baví Tě se rozvíjet a nebojíš se výzev, které přináší svět médií a vznik pořadů? Jestli ses ještě nevyděsila, čti dál.
Kdo jsme?
- Několik pater redaktorů, kameramanů, psavců, píáristů, markeťáků a online ninjů
- Máme nadšení i nápady a nebojíme se je použít
- Náš Pepa zná každého, v telefonu má číslo i na Mika Tysona
- Rutina, nuda a stereotyp se už dávno odstěhovaly do Humpolce
- Naše projekty jsou vidět, nebo rozhodně alespoň slyšet
Koho hledáme?
- Šikovnou komunikativní slečnu/paní (tohle místo si vyloženě říká o ženskou energii), která:
- má hlavu na krku a neztrácí ji ani ve stresu
- nebojí se práce ani zodpovědnosti
- postaví se čelem k neřešitelným úkolům a nezajímá ji, že něco údajně nejde
- miluje kreativní a proměnlivé prostředí, ale dokáže mu dát řád
- ráda a s úsměvem se stará o lidi i prostředí kolem sebe
- má zkušenost s back office, recepcí, prací produkční či administrativou
- nelekne se zvolání „Hey, how are you!“ a si poradí i s fanoušky Mariny Cvětajevové
- je aktivní řidička (není podmínkou)
Co Ti dáme za úkol?
- vedení recepce a back-office osobně či v koordinaci s brigádníky; e-maily, pošta, kurýr, návštěvy, správa jednačky, pochůzky, komunikace s externími dodavateli – zásobování, úklid, údržba, zahradníci, kancelářské potřeby; administrativní, organizační a psychická podpora kolegům
- produkční zajištění pořadů Extra Online Media plánování natáčení, domlouvání hostů, zajištění dopravy, ubytování, příp. záboru místa, koordinace, a spolupráce s tvůrci pořadů a s techniky, asistence při post-produkční práci
- starost o administrativu a provoz celé vily
- pomoc s organizací vily a managementem lidí, komunikace a koordinace s účetním, tisk, skenování, evidence dokumentů, příprava podkladů pro schůzky, správa kalendáře, organizace schůzek, asistenční práce
- vyladění pracovního prostředí pro nás všechny
- výběr nábytku, starost o květiny, dekorace a vylepšování prostor, organizace akcí, večírků a teambuildingů, pomocné produkční práce, koordinace brigádníků
A co dostaneš jako odměnu?
Kromě odpovídající finanční odměny a uspokojení z dobře odvedené práce se můžeš těšit na 5 týdnů dovolené, pracovní počítač a mobil, možnost sick days, zažiješ legendární večírky, staneš se nepostradatelnou duší celé vily s 3. nejhezčím výhledem v Praze a s kouzelnými koťátky v zahradě. A taky konečně poznáš Pepu.