- 29 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Swissôtel je hotelová značka známá inteligentním designem, pravou švýcarskou pohostinností a vášní pro vitalitu. Swissôtel, který je součástí globální rodiny Accor, nabízí hostům klid na duši díky promyšleným službám a bezproblémové kombinaci funkčnosti a pohodlí. Naše značka s kořeny ve Švýcarsku a přítomností v pulzujících destinacích po celém světě se zavázala k udržitelné dokonalosti a vytváření prostor, kde mohou hosté – a členové týmu – každý den dobře žít.
Obsazujeme pozici VEDOUCÍ RECEPCE (Front Office Supervisor) | Otevření Swissôtel Mariánské Lázně
NÁSTUP: dohodou | LOKALITA: Mariánské Lázně
Swissôtel Mariánské Lázně přináší do České republiky špičkový hotelový koncept, který kombinuje švýcarskou preciznost s výjimečnou pohostinností. Jsme hrdí na to, že náš hotel je první a jediný v České republice pod prestižní značkou Swissôtel a hledáme zkušeného FRONT OFFICE SUPERVISORA, který povede tým recepce a stane se tváří naší recepce.
Hledáme lídra, který zajistí hladký chod recepce, nastaví nejvyšší standardy služeb a vytvoří perfektní první dojem pro naše hosty.
Jiř brzy otevíráme prémiový hotel se 125 pokoji a apartmány, kde tým recepce zajistí prvotřídní péči o hosty od příjezdu do odjezdu. Součástí hotelu bude také 105 Dining Lounge, The Bohemian Bar, naše SwissCafé a střešní terasa "pod oblaky" Lifestyle Lounge. Kromě toho bude hotel obsahovat tři konferenční místnosti a zasedací místnost. Dalším vrcholem hotelu bude Pürovel Spa & Sport, který spojí švýcarskou preciznost s lázeňskou tradicí Mariánských Lázní.
Tato jedinečná příležitost spojuje mezinárodní věhlas Swissôtelu s historií lázeňského města.
Vedení a organizace týmu
Zajištění bezproblémového chodu recepce
Kvalita služeb a VIP péče
Administrativa a finanční řízení
PŘIHLÁŠKU do výběrového řízení a životopis v anglickém jazyce můžete poslat na email: e-mail přes
.PŘIPOJTE SE K NÁM!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?