- Plný úvazek

Albert Česká republika, s.r.o.
Administrátor logistiky
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Albert je známou značkou po celém Česku a více než 300 našich obchodů obslouží každý týden čtyři miliony zákazníků. Supermarkety i hypermarkety najdou zákazníci v každém kraji. Albert se řadí k největším soukromých zaměstnavatelům v zemi. Nabízíme práci a příležitosti pro rozvoj širokému spektru profesí a cílových skupin – od absolventů škol všech úrovní přes maminky po mateřské a rodičovské dovolené po aktivní důchodce; od provozních profesí v našich prodejnách přes jejich management až po vysoce specializované pozice v mnoha odděleních naší centrály nebo v logistice.
O nás
V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Co vám nabízíme
- nástupní mzdu od 32 000 Kč a příležitosti k dalšímu profesnímu růstu
- příspěvek na dopravu až 650 Kč měsíčně anebo možnost svozové dopravy zdarma (např. Kladno, Slaný, Kralupy n./Vlt., Odolena Voda, Mělník, Neratovice, Roudnice n./Labem, Štětí)
- dotovanou stravu v místě pracoviště
- možnost ubytování po zkušební lhůtě zdarma
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (např. 20 dnů dovolené a 5 dnů rekondičního volna, zvýhodněný tarif volání O2, Multisport kartu, slevu na rodinný nákup
Co u nás budete dělat
- nastavovat a kontrolovat data v logistickém systému
- provádět korekce, blokace a převod zásob v programu Gold
- zodpovídat za celkovou funkčnost terminálů a jejich evidenci
- pravidelně kontrolovat stav zásob skladu
Co od vás očekáváme
- SŠ vzdělání s maturitou, nejlépe logistického či ekonomického směru
- znalost MS Office (zejména Excel)
- ochotu pracovat ve 3 směnném provozu
- pečlivost, schopnost plánovat a uvažovat v souvislostech



