
Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
Administrátor/ka v logistice
O nás

Yusen Logistics, založená v roce 1955, je globální logistická společnost pro dodavatelský řetězec, která poskytuje námořní a leteckou přepravu nákladů, skladování, distribuční služby a řízení dodavatelského řetězce – hladce propojenou sadu řešení dodavatelského řetězce, která přináší vynikající hodnotu, spolehlivost a odborné znalosti.
Neustále vyvíjíme způsoby, jak poskytovat efektivní logistická řešení, která přidávají hodnotu vašemu podnikání.
O nás
Společnost Yusen Logistics (Czech) s.r.o. hledá nového člena do svého Automotive týmu. Jsme stabilní firma s dlouholetou tradicí a přátelským kolektivem. Naše společnost působí na českém a slovenském trhu již od roku 2002 a řadí se mezi přední poskytovatele logistických služeb. Téměř 600 zaměstnanců zajišťuje svým zákazníkům kompletní logistické služby zahrnující pozemní, námořní i leteckou přepravu, skladování, celní služby, distribuci, kontraktní logistiku a poradenství v logistice.
Máte rádi různorodost, papíry a týmovú spoluprácu? Tak Vás vítáme!
Náplň práce:
- Zadávání údajů do počítačových systémů
- Příprava dokumentů k nakládce
- Převzetí a třídění dokumentů od dodavatele
- Koordinace vykládek a nakládek s pracovníky skladu
- Komunikace s řidiči a s interními odděleními
Co od Vás očekáváme:
- Uživatelská znalost práce na PC
- Pečlivost a flexibilitu
- Odolnost vůči stresu a týmovost
- Vše ostatní vás naučíme
Pracovní doba: dvousměnný provoz (ranní od 06:00 - 14:15, a odpolední od 14:05 - 22:20 hod)
Co Vám můžeme nabídnout:
- Stravenkový paušál 123,90/den (cca 2400 Kč/ měsíčně v čistém)
- Příspěvek na dopravu 60 Kč/směna (cca 1200 Kč měsíčně v hrubém)
- 1850 bodů/měsíčně na Benefit kartu po ZD.
- Týmový bonus 1000,- Kč/měsíčně
- DOPRAVA z vlakového nádraží ve Strančicích přímo na pracoviště a zpět
- Možnost rozvoje a růstu v rámci společnosti
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí