- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Zákaznickýc Servis / Administrátor Logistiky
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máte zájem v rámci pracovní náplně komunikovat se zákazníkem, ale zároveň prokládat práci administrativou? Chcete být součástí týmu v dynamickém pracovním prostředí?
Společnost působící v oblasti mechanických a elektronických bezpečnostních systémů hledá posilu do týmu na pozici:
ZÁKAZNICKÝ SERVIS/ADMINISTRÁTOR LOGISTIKY
Jaká je náplň práce?
- Zakládání objednávek, administrace objednávek v systému
- Zákaznický servis, telefonická podpora obchodního týmu
- Fakturace, expedice zboží (dodací listy)
- Administrativa a evidence reklamací (zodpovědnost za komunikaci)
- Zakládání cen do ceníku (nákup/prodej)
- Zakládání nových karet zboží + kusovníky
- Administrace zápůjček a evidence
- Kontrolní přepočty zboží
Lokalita: Praha 10
Nástup: ihned
POŽADAVKY:
- SŠ ekonomického směru/technické zaměření
- Alespoň krátkodobá relevantní pracovní zkušenost v logistice a s fakturací
- MS Office – uživatelská znalost, především velmi dobrá znalost MS Excel
- Chuť učit se novým věcem
- Spolehlivost, pečlivost, samostatnost, flexibilita
- Zodpovědný přístup k práci
- Angličtina výhodou
BENEFITY:
- 13. mzda
- 5 týdnů dovolené
- závodní stravování
- příspěvek na penzijní připojištění
- pracovní doba 37,5 hodiny týdně
- práce na hlavní pracovní poměr
- 3 dny sick day