- 25 000 – 27 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Zavedená realitní kancelář zabývající se investicemi do nemovitostí ve spolupráci s advokátní kanceláří a společností specializující se na zakládání ready made společností, hledá posilu do svého týmu na pozici recepční na hlavní pracovní poměr. Náplní práce bude především administrativní podpora kanceláře, obsluha recepce, uvádění klientů a další úkony obvykle související s prací na recepci.
Požadujeme ukončené středoškolské vzdělání s maturitou v odpovídajícím oboru, vysoké pracovní nasazení, časovou flexibilitu a možnost pracovat 40 hodin týdně, samostatnost a spolehlivost, výborné organizační schopnosti, odpovědný přístup, velmi dobrou znalost práce na PC a v neposlední řadě též zájem o dlouhodobou spolupráci. Zkušenosti s obdobnou pozicí v právním prostředí výhodou, nikoli však podmínkou. V případě zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis s fotografií v ČJ na výše uvedenou e-mailovou adresu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.