- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Renomovaná advokátní kancelář HVH LEGAL hledá do svého týmu pro svoji pobočku v Brně recepční/asistentku. Práce bude zahrnovat zejména zajišťování provozního chodu kanceláře, obsluha recepce, administrativní podpora právního týmu, zakládání a vedení spisů, příprava fakturace, vedení pokladny, uvádění a péče o klienty, písemná i osobní komunikace se soudy, úřady a klienty. Uvítáme znalost chodu advokátní kanceláře. Nabízíme práci na 4 – 5 hodin denně, příjemné a přátelské pracovní prostředí v centru Brna, pravidelnou pracovní dobu, odpovídající finanční ohodnocení. Možnost okamžitého nástupu je preferována. V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete svůj strukturovaný životopis s fotografií na uvedenou e-mailovou adresu.
Požadujeme uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet), flexibilitu, dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, ochotu učit se novým věcem, komunikační znalost AJ, min. SŠ vzdělání.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?