O nás
Advokátní kancelář
Asistentka/asistent
Advokátní kancelář v centru Brna hledá kandidátku/kandidáta na pozici asistentka/asistent
Pracovní náplň:
- správa spisů, sledování lhůt a jejich evidence, zakládání a archivace dokumentů
- sepis návrhů na vklad do katastru nemovitostí
- práce v účetním programu Pohoda
- administrativní podpora advokátům a koncipientům
- třídění a zpracování odchozí a příchozí pošty, DS
- úprava a formátování dokumentů
- vyřizování telefonátů
- pochůzky po úřadech
- zajištění organizačního chodu kanceláře
Očekáváme
- pokročilou znalost práce na PC - zejména Word, Excel, Outlook
- rychlé a kvalitní psaní na klávesnici
- pečlivost, smysl pro zodpovědnost a aktivní přístup k zadaným úkolům
- organizační a komunikační schopnosti
- zkušenosti z prostředí právní kanceláře – Ak, Nk, Ek, SZ či soudu výhodou
- základy administrativy spojené s insolvenčním řízením vítány
- znalost účetního programu Pohoda vítána
Nabízíme
- zázemí zavedené advokátní kanceláře
- příjemné pracovní prostředí v aktivním kolektivu v centru Brna
- pestrou, zajímavou a zodpovědnou práci
- stravenkový paušál