- Plný úvazek
Co Vás čeká:
- organizační a administrativní podpora seniorním advokátům, kteří jsou součástí vedení advokátní kanceláře (partneři),
- příprava materiálů, prezentací a korespondence,
- příprava, správa a úprava dokumentů, zpracovávání změn do dokumentů a jejich formátování,
- kontrola dokumentů – gramatické chyby, překlepy,
- komunikace s klienty, soudy, notáři a dalšími úřady,
- příprava podkladů pro jednání a koordinace jednání,
- práce s datovou schránkou a dalšími interními systémy,
- kompletní organizace a zajištění služebních cest (letenky, ubytování, víza, atd.),
- dále Vás čeká úzká spolupráce s ostatními asistentkami a dalšími odděleními ve firmě.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- minimálně ukončené středoškolské vzdělání,
- výbornou znalost českého a anglického jazyka slovem i písmem,
- výbornou znalost práce na PC, zejména aktivní používání Word, Excel, Powerpoint a Outlook,
- ochotu učit se novým věcem a dále se vzdělávat,
- pozitivní a aktivní přístup k práci,
- schopnost pracovat samostatně, zároveň však i v týmu,
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti,
- flexibilitu, spolehlivost, zodpovědnost, loajalitu,
- předchozí praxe na podobné pozici vítána.
Nástup: ihned
Mzda: 32 000 Kč – 38 000 Kč / měsíc dle zkušeností, roční bonus dle individuální výkonnosti a výsledků firmy
Benefity: Stravenky, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy/školení, karty Multipass a Multisport, 4 dny Sick days, 2 dny Personal leave
Místo pracoviště: V Celnici 1034/6, 110 00 Praha 1