Vedoucí administrativního úseku (m/ž)

Pražské Předměstí, Vysoké Mýto
40.000 – 50.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

RKO GROUP a.s.

Společnost RKO GROUP a.s. je ryze česká rodinná firma. Společnosti v rámci skupiny RKO GROUP se soustředí na třízení a separaci odpadů a ekologickou likvidaci autovraků a disponují také vlastním výrobním programem, díky kterému dokážeme nabídnout obchodním partnerům vlastní výrobky a zakázkovou výrobu v oblasti strojírenství.

O nás

Společnost Recycling - kovové odpady a.s., člen holdingu RKO GROUP, je lídrem na českém trhu v oblasti zpracování a recyklace odpadů, zejména autovraků. Specializujeme se na sběr, třídění, úpravu a následnou recyklaci odpadů, přičemž klademe důraz na dodržování nejvyšších ekologických standardů. Naším cílem je efektivně přispívat k ochraně životního prostředí.

Aktuálně hledáme do týmu posilu na pozici Vedoucí administrativního úseku na provozovnu ve Vysokém Mýtě.

Jaké pracovní úkoly budete mít na starosti:

  • přijímání a hodnocení produkce,
  • zpracování měsíčních výsledků hospodaření a reportingů,
  • přípravu faktur zpracovatelského závodu,
  • zajištění kontrolních podkladů pro oddělení controllingu,
  • kontrolu správné evidence odpadu,
  • vedení administrativního týmu.

Co pro tuto práci budete potřebovat:

  • vzdělání středoškolské s maturitou, nejlépe ekonomického směru, 
  • pokročilou znalost MS Office (zejména Excel, Word, Teams) a orientaci v účetním softwaru a na Internetu,
  • zkušenosti s vedením týmu,
  • příjemné vystupování, pečlivost, zodpovědnost a schopnost komunikovat,
  • řidičské oprávnění skupiny B,
  • trestní bezúhonnost.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zajímavé mzdové ohodnocení v rozmezí od 40 000 Kč do 50 000 Kč v závislosti na zapracování,
  • stravenky ve výši 140 Kč za každou odpracovanou směnu plně hrazené zaměstnavatelem,
  • navyšování počtu dní dovolené v závislosti na počtu odpracovaných let u společnosti,
  • další výhody v souladu s Benefitním programem společnosti (zvýhodněný mobilní tarif pro zaměstnance a rodinné příslušníky dotovanou Multisport kartu, palivové karty a mnoho dalších benefitů).

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

RKO GROUP a.s.
Bítovany 176
538 51 Bítovany

IČO: 10707051
Datová schránka: kxvftjm
Další informace:
GPS: 49.898034,15.860707,
S-JTSK: -643102.93 -1077007.15, RUIAN: 79302874

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.