Order to Cash Specialist with GERMAN

Praha
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Are you passionate about FINANCE and you have little or no work experience? We will teach you how to become a professional in the Order to Cash process!

Do you speak GERMAN?

Would you like to enhance your career with a Finance Specialist position?

The Order to Cash Specialist supports the Accounts Receivable processes within the Financial Service Center (FSC), ensuring its quality and effectiveness. Moreover, he/she secures company assets by applying tight controls in the financial transactions, while providing accurate financial information and timely reporting of balances.

Here take a look at the KEY RESPONSIBILITIES:

  • Supporting transitions and knowledge transfer
  • Providing services at expected levels with clear customer service and escalates exceptions
  • Interacting proactively with all functional areas of the FSC to ensure appropriate accounting, financial reporting, and settlement of revenue matters is accomplished
  • Coordinating with a local entity, FSC, and outsourced activities to provide seamless service
  • Corresponding to internal and external inquiries
  • Ensuring proper document management (incl. document reception, sorting, scanning, and validation)
  • Leading regular statement reviews, i.e. invoicing, etc

REQUIREMENTS:- Strong Command of German and English (both B2 levels and higher)

  • High School Diploma
  • Good knowledge of Excel
  • Good communication and organizational skills.

/Previous experience in business administration, customer care, finance or other relevant would be a big plus/.

BENEFITS:* 5 weeks of holidays + Sick days

  • Meal Vouchers
  • Cafeteria Benefit Points
  • Home office offered
  • Referral bonus
  • Relax zones in the office
  • Training and Language courses
  • Teambuilding
  • Contribution to Pension and Life Insurance

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 31 160 – 48 470 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
SWORP a.s. | SWORP a.s. | Praha Praha
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
dnešní
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 29. srpna
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 29. srpna
Pojišťovna VZP, a.s. | Pojišťovna VZP, a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 27. srpna
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. srpna
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. srpna
Orientální ústav AV ČR, v. v. i. | Orientální ústav AV ČR, v. v.… | Libeň, Praha Libeň, Praha
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. srpna
PEVA consulting s.r.o. | PEVA consulting s.r.o. | Brno Brno
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Zakládání staveb,a.s., mBlue Czech, s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Broker Investment, s.r.o., Česká pošta, s.p., Institut klinické a experimentální medicíny, SWORP a.s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Jitka Poláková, INDEX NOSLUŠ s.r.o., Kořínková Klára, JUDr.,Ph.D., advokátka, Partners Financial Services, a.s., ManpowerGroup s.r.o., Česká spořitelna, a.s., JOB LEADER EUROPE s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Louda Auto a.s., Grafton Recruitment s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., EKOSPOL a.s., Experting spol. s r.o., Městská část Praha-Libuš, JOBSTART s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Metrostav a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, HVLD Management s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Pojišťovna VZP, a.s., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, JISTU recruitment s.r.o., Bageterie Boulevard, Bitria s.r.o., SAFE LOGIC s.r.o., Twisto payments a.s., McDonald's ČR spol. s r.o., Orientální ústav AV ČR, v. v. i., Ubbe s. r. o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Solutions Architect, Specialista / specialistka IT, Specialista / specialistka operačních systémů, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Personalista / Personalistka, Obchodní manažer / manažerka, IT ředitel / ředitelka (CIO), Vedoucí týmu / Team leader, Právní specialista / specialistka, Právní úředník / úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Modřany, Praha, Praha, Celá ČR, Nové Město, Praha, Vinohrady, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha, Chodov, Praha, Krč, Praha, Vršovice, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Holešovice, Praha, Malešice, Praha, Hlubočepy, Praha, Smíchov, Praha, Nusle, Praha, Horní Počernice, Praha, Kamýk, Praha, Staré Město, Praha, Vysočany, Praha, Karlín, Praha, Jinonice, Praha, Libeň, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC