Order to Cash Specialist with GERMAN

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Are you passionate about FINANCE and you have little or no work experience? We will teach you how to become a professional in the Order to Cash process!

Do you speak GERMAN?

Would you like to enhance your career with a Finance Specialist position?

The Order to Cash Specialist supports the Accounts Receivable processes within the Financial Service Center (FSC), ensuring its quality and effectiveness. Moreover, he/she secures company assets by applying tight controls in the financial transactions, while providing accurate financial information and timely reporting of balances.

Here take a look at the KEY RESPONSIBILITIES:

  • Supporting transitions and knowledge transfer
  • Providing services at expected levels with clear customer service and escalates exceptions
  • Interacting proactively with all functional areas of the FSC to ensure appropriate accounting, financial reporting, and settlement of revenue matters is accomplished
  • Coordinating with a local entity, FSC, and outsourced activities to provide seamless service
  • Corresponding to internal and external inquiries
  • Ensuring proper document management (incl. document reception, sorting, scanning, and validation)
  • Leading regular statement reviews, i.e. invoicing, etc

REQUIREMENTS:- Strong Command of German and English (both B2 levels and higher)

  • High School Diploma
  • Good knowledge of Excel
  • Good communication and organizational skills.

/Previous experience in business administration, customer care, finance or other relevant would be a big plus/.

BENEFITS:* 5 weeks of holidays + Sick days

  • Meal Vouchers
  • Cafeteria Benefit Points
  • Home office offered
  • Referral bonus
  • Relax zones in the office
  • Training and Language courses
  • Teambuilding
  • Contribution to Pension and Life Insurance

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. října
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 50 000 – 150 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. října
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 14. října
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 32 180 – 46 819 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 33 280 – 49 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 10. října
Engel & Völkers | Engel & Völkers | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 9. října
PEVA consulting s.r.o. | PEVA consulting s.r.o. | Brno Brno
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Ministerstvo práce a sociálních věcí, SATUM CZECH s.r.o., EMS - Easy Marketing Solutions s.r.o., Evolution CZ s.r.o., Česká pošta, s.p., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., JOBSTART s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Partners Financial Services, a.s., eDO finance, a.s., Raiffeisenbank a.s., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Twisto payments a.s., HVLD Management s.r.o., Etimos Human s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Louda Auto a.s., Vaše domy, s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Jitka Poláková, 21 Consult Group s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, RIXO a.s., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, Meteor Motor Tech CR, s.r.o., EKOSPOL a.s., Ubbe s. r. o., ProfesKontakt, s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., I.E.T. Reality, s.r.o., Jan Turek, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, CreditPortal, a.s., Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Engel & Völkers, Trefoil Hyposervice, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Metodik / Metodička, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Konzultant / konzultantka IT, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Realitní makléř / makléřka, Stavební inženýr / inženýrka, Obchodní manažer / manažerka, Kontrolor / Kontrolorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Nové Město, Praha, Strašnice, Praha, Libeň, Praha, Dejvice, Praha, Celá ČR, Radlice, Praha, Praha, Smíchov, Praha, Nusle, Praha, Karlín, Praha, Stodůlky, Praha, Krč, Praha, Řeporyje, Praha, Vinohrady, Praha, Střížkov, Praha, Holešovice, Praha, Hlubočepy, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Záběhlice, Praha, Veleslavín, Praha, Břevnov, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT