Administrator with Dutch

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Do you speak Dutch?
Are you looking for an interesting job where you could use your knowledge?

We are currently looking for a Dutch-speaking candidate eager to gain experience in the area of finances and procurement.

Your daily tasks will be the following:

  • Responsibility to provide effective, efficient, and accurate financial and administrative support for procure to pay related processes
  • Communication with clients via phone or email
  • Processing vendor data
  • Managing the company system and the client information
  • Uploading changes in personal details of clients (change of name, address, etc.)
  • Deliver services (credit/debit) timely and in line with agreed controls, policies, and procedures

.

REQUIREMENTS:- Educational background (ideally in finance, economics or business administration)

  • Dutch language knowledge at least on B2 level
  • Excellent communication skills
  • Proficient knowledge of the MS Office package
  • Great attention to detail
  • Eager to improve your PC tools knowledge.

Previous work experience in PtP is an advantage.

BENEFITS:* 5 weeks of holidays + Sick days

  • Meal Vouchers
  • Cafeteria Benefit Points
  • Home office offered
  • Referral bonus
  • Relax zones in the office
  • Training and Language courses
  • Teambuilding activities (as per covid situation currently home office enabled)
  • Contribution to Pension and Life Insurance

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Kyje, Praha Kyje, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. října
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. října
Z S Z, spol. s r.o. | Z S Z, spol. s r.o. | Praha Praha
  • 25 000 – 39 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. října
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 2. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
Sirowa Czech s.r.o. | Sirowa Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
LEROS, s.r.o. | LEROS, s.r.o. | Zbraslav, Praha Zbraslav, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Kamýk, Praha Kamýk, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 40 000 – 43 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 25. března
OLMAN SERVICE s.r.o. | OLMAN SERVICE s.r.o. | Vinohrady, Praha Vinohrady, Praha
  • 7 800 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 12. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Alza.cz a.s., TESCOMA s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Ventishop s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, TOP HOTELS GROUP a.s., G. Gühring - dřevěné obaly s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Česká pošta, s.p., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Mlékárna Pragolaktos, a.s., ABAS IPS Management s.r.o., Trefoil Reality, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Partners Financial Services, a.s., XXXLutz, Coweo Technologies s.r.o., TOPDOORS, s.r.o., Twisto payments a.s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, STEELEMET, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Engel & Völkers, Vaše domy, s.r.o., Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., I. RTN s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., HÖDLMAYR Logistics Czech Republic a.s., FAnn Retail, a.s., JISTU recruitment s.r.o., Interpharmac, s.r.o., Z S Z, spol. s r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, 21 Consult Group s.r.o., InfoTel, spol. s r.o., GlobalPromo s.r.o., Global Truck s.r.o., JOBSTART s.r.o., Louda Auto a.s., Státní veterinární správa, AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Sirowa Czech s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., CellCo, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Hotel Prokop Square, JCOS s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., GERBRICH s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., mBlue Czech, s.r.o., Asociace školních sportovních klubů České republiky, z.s., Městská část Praha 3, PetCenter CZ s.r.o., LEROS, s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Evolution CZ s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Balení zásilek, Dispečer / Dispečerka, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Operátor / operátorka expedice, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Specialista / specialistka IT, Marketingový specialista / specialistka, Obchodní asistent / asistentka, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Realitní makléř / makléřka, Obchodní manažer / manažerka, Mistr / Mistrová, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Kontrolor / Kontrolorka, Manažer / manažerka v cestovním ruchu, Manažer / manažerka prodeje, Event manager, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Černý Most, Praha, Vysočany, Praha, Chodov, Praha, Břevnov, Praha, Vinohrady, Praha, Kyje, Praha, Strašnice, Praha, Radlice, Praha, Uhříněves, Praha, Modřany, Praha, Karlín, Praha, Celá ČR, Smíchov, Praha, Stodůlky, Praha, Letňany, Praha, Nové Město, Praha, Michle, Praha, Slivenec, Praha, Hloubětín, Praha, Vokovice, Praha, Ruzyně, Praha, Žižkov, Praha, Dolní Chabry, Praha, Háje, Praha, Košíře, Praha, Zbraslav, Praha, Kamýk, Praha, Libeň, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

policie
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT