Cash Collections Specialist with German

Praha
30.000 – 39.999 Kč
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 6. 1. 2017

Our client is a world leader in the sector of business consulting, offering services in the field of Finance, Systems Integration, Telecommunications and Informatics among many others. With operation centers in more than 70 countries worldwide, today this corporation is a globally recognized leader of the „next generation“ of business consulting with a reported revenue of billions of dollars.

As an employer, our client is ranked among the most innovative companies to work for in various magazines like The Wall Street Journal. This is not only a good chance to get the job you are looking for, but an opportunity to grow in skills and professional experience at the international level and with a globally-known corporation.

THE ROLE:

The Cash Collection & Accounts Receivable team is part of Order-to-cash department within the company Shared Service Centre. The team facilitates collection of low-level delinquent customer payments, ensuring timely collections and correct allocations, resolving and escalating disputes, and issuing regular reports for respective regions.

THE RESPONSIBILITIES:

  • Monitoring of debt status on assigned accounts.
  • Following up on all outstanding items, internally and externally, via phone or email.
  • Ensuring prompt payment of outstanding items.
  • Following up on payment promises.
  • Checking incoming payments daily.
  • Ensuring recovery of missing remittance advices.
  • Ensuring resolution or follow-up on any client queries.
  • Preparing cash forecast.
  • Issuing weekly debt reports for clients and Account Managers.
  • Assisting with the transitioning of new countries into the team.
  • Working collaboratively with teams responsible for other aspects of the process, such as ?data collection and reporting.
  • Process Improvement Activities.

THE IDEAL PROFILE:

  • 1year experience in a similar position within an international Shared Service Centre is preferred.
  • Understanding and practical knowledge of Finance processes.
  • Excellent verbal and written communication skills in English and B2 German
  • The ability to work independently and as part of a team.
  • Proactive with drive for results.
  • Strong analytical skills.
  • Excel experience is required.
  • Understanding of business finance systems platforms (SAP) is preferred.
  • The ability to prioritize, multi-task, and work under pressure.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 29. srpna
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 29. srpna
Pojišťovna VZP, a.s. | Pojišťovna VZP, a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 27. srpna
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. srpna
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. srpna
Orientální ústav AV ČR, v. v. i. | Orientální ústav AV ČR, v. v.… | Libeň, Praha Libeň, Praha
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. srpna
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 25. srpna
SWORP a.s. | SWORP a.s. | Praha Praha
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 25. srpna
LidskáSíla s.r.o. v likvidaci | LidskáSíla s.r.o. v likvidaci | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. ledna
LARPET GROUP s.r.o. | LARPET GROUP s.r.o. | Vysočany, Praha Vysočany, Praha
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. ledna
SAFA Czech Republic Group s.r.o. v likvidaci | SAFA Czech Republic Group s.r… | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. ledna
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | České Budějovice České Budějovice
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 6. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Broker Investment, s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Jitka Poláková, INDEX NOSLUŠ s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Kořínková Klára, JUDr.,Ph.D., advokátka, Partners Financial Services, a.s., ManpowerGroup s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Zakládání staveb,a.s., JOB LEADER EUROPE s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Louda Auto a.s., Grafton Recruitment s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Mattoni 1873 a.s., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., MIKUPEX TRADE s.r.o., EKOSPOL a.s., Experting spol. s r.o., Městská část Praha-Libuš, Česká pošta, s.p., JOBSTART s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Metrostav a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, HVLD Management s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Pojišťovna VZP, a.s., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, JISTU recruitment s.r.o., Bageterie Boulevard, Bitria s.r.o., SAFE LOGIC s.r.o., Twisto payments a.s., McDonald's ČR spol. s r.o., Orientální ústav AV ČR, v. v. i., Ubbe s. r. o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Institut klinické a experimentální medicíny, SWORP a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Solutions Architect, Specialista / specialistka IT, Specialista / specialistka operačních systémů, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, IT ředitel / ředitelka (CIO), Vedoucí týmu / Team leader, Právní specialista / specialistka, Právní úředník / úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Vršovice, Praha, Modřany, Praha, Krč, Praha, Chodov, Praha, Libeň, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Malešice, Praha, Hlubočepy, Praha, Smíchov, Praha, Nusle, Praha, Horní Počernice, Praha, Kamýk, Praha, Staré Město, Praha, Vysočany, Praha, Vinohrady, Praha, Karlín, Praha, Jinonice, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT