- Plný úvazek
Náplň práce:
- Budete podporou své šéfové, ale v případě potřeby se na vás budou obracet i další manažeři v týmu.
- Organizovat týmové schůzky, ale také schůzky s našimi klienty v zahraničí.
- Spravovat požadavky na back-office (např. objednávky zápůjček aut pro kolegy, vyřizování parkovacích povolení, řízení cestovních příkazů apod.).
- Objednávat kancelářské potřeby.
- Tvořit PowerPointové prezentace i zápisy z jednání.
- Vyřizovat korespondenci.
- Hlídat deadliny.
Očekáváme:
- Jste jazykově vybavený.
- Anglický jazyk ovládáte na velmi dobré úrovni (min. B1). Její znalost využijete na denní bázi při telefonické/osobní, nebo e-mailové komunikaci.
- Rozumíte si s počítačem. Dokážete pracovat v Excelu, ale také tvoři prezentace v PowerPointu.
- Jste organizačně schopný a umíte si zřídit pořádek, když je potřeba
Nabízíme:
- Budete u zrodu něčeho nového a součástí týmů expertů ve svém oboru.
- U nás máte týden dovolené navíc.
- Stravenky, které z velké části platíme my.
- MultiSport kartu za zvýhodněných podmínek.