- 60 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Ředitelství silnic a dálnic s. p.
je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.
Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Mzdový/á účetní GŘ (214-2025)
Pracoviště-lokalita
Čerčanská 2023/12, Krč, 140 00 Praha 4
Do Správního úseku do Oddělení mzdového hledáme kolegu/kolegyni, kteří budou mít na starost:
• Zpracování mzdové agendy pro 700 zaměstnanců v personálním a mzdovém systému OKBase
• Výpočet mezd zaměstnanců na základě odpracovaných hodin, přesčasů a nepřítomností
• Zpracování srážek a mzdových podkladů pro výplatu
• Výpočet a odvod daní a pojistného
• Zpracování a vedení evidence exekucí
• Kontrolu správnosti výpočtu mezd a dodržování legislativy
• Správu mzdových a evidenčních listů
• Komunikaci s úřady ( zdravotní pojišťovny, správa sociálního zabezpečení, finanční správa a pojišťovna Kooperativa )
• Mzdovou agendu spojenou s ročním zúčtováním daně
• Přípravu podkladů souvisejících s pracovním úrazem
• Archivaci mzdových dokumentů
• SŠ vzdělání
• Praxe v oblasti mzdové agendy
• Znalost daňových zákonů a zákoníku práce
• Sledování změn v mzdové agendě
• Zkušenost se zpracování mezd ve směnném provozu
• Preciznost a zodpovědný přístup pří výpočtech odvodů a evidenci docházky
• Pečlivost, samostatnost a komunikativnost
• Práce v MS Office
• Znalost mzdového systému OKBase výhodou
• Jedinečnou příležitost pracovat pro ŘSD a mít stabilní zaměstnání v organizaci, která si váží svých lidí.
• Profesionální, ale zároveň i přátelský tým kolegů, na které se můžete kdykoliv spolehnout.
• Možnost profesního růstu: U nás se budete mít možnost se dále rozvíjet a učit.
• Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, možnost 2 dny home office v měsíci, výuka angličtiny na pracovišti, benefitní systém Můj Up a produkty spoření na stáří, dálniční známka, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, slevy u cestovních kanceláří Invia, Alexandria, permanentky do ZOO, Aquaparku Čestlice, Aqualand Moravia, skipasy na lyže).
• Pružnou pracovní dobu, která umožní sladění pracovního a osobního života
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky:
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.