- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme Ředitelství silnic a dálnic s. p., naším cílem je kvalitní a fungující dálniční a silniční infrastruktura. Všichni se snažíme, aby Česko jelo pohodlně, rychle a hlavně bezpečně. Potkáváte se s námi všude, když jedete do práce, na dovolenou, za rodinou, za přáteli nebo na pracovní schůzky. Pojďte se s námi potkávat i v práci.
📌 Chcete pracovat v administrativě, kde hraje hlavní roli systematičnost, práce s dokumenty a moderní IT nástroje? Do našeho týmu spisové služby hledáme někoho, kdo se nezalekne intenzivní práce s počítačem, rád se učí nové věci a dokáže se rychle zorientovat v různých systémech.
Digitální evidence, třídění a archivace dokumentů v souladu s metodikou 📂
Vyhledávání a zapůjčování spisů z archivu 🔍
Podpora a metodická kontrola našich poboček po celé ČR 🤝
Zajištění chodu podatelny a výpravny (zástupy v době dovolených/nemocí) 📮
Intenzivní práce s elektronickou spisovou službou a dalšími systémy (a že jich je hodně) 💻
Cestování na naše pobočky v rámci celé ČR (budete edukovat ostatní kolegy z regionů
Máte SŠ vzdělání (praxe ve spisové službě velkou výhodou)
Brilantně zvládáte práci s počítačem a různými systémy a rychle se v nich zorientujete, MS Office ovládáte s přehledem a bez obtíží
Dokážete si psát poznámky, systematicky se učit a nenecháte se odradit složitostí
Jste pečlivý/á, samostatný/á, ale zároveň týmový hráč/ka
Máte řidičský průkaz sk. B a neleknete se ani občasného cestování 🚗
🤝 Přátelský tým a podpora kolegů
📚 Možnost rozvoje, školení i angličtiny na pracovišti
🕐 Pružná pracovní doba + 2 dny HO/měsíc
🎁 Benefity: 5 týdnů dovolené, 2 dny SickDay, Multisport karta, cafeterie MůjUp, rekreační zařízení, slevy na cestování, dálniční známka a spousta dalších
📍 Místo výkonu: Praha 4 v blízkosti metra Kačerov
📋 Hlavní pracovní poměr na dobu určitou (1 rok, se zkušební dobou), po osvědčení prodloužení na dobu neurčitou.
💰Mzdové podmínky zahrnují mzdový tarif, osobní příplatek, osobní bonus a odměny v závislosti na pracovním výkonu.
📧 Zašlete nám svoje CV v češtině se svými dovednostmi a vzděláním přes kontaktní formulář.

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.