- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Ředitelství silnic a dálnic s. p.
je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.
Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Mzdový/á účetní GŘ (132-2025)
Pracoviště-lokalita
Čerčanská 2023/12, Krč, 140 00 Praha 4
Do Správního úseku do Oddělení mzdového hledáme kolegu/kolegyni, kteří budou mít na starost:
• Zpracování mzdové agendy pro 700 zaměstnanců v personálním a mzdovém systému OKBase
• Výpočet mezd zaměstnanců na základě odpracovaných hodin, přesčasů a nepřítomností
• Zpracování srážek a mzdových podkladů pro výplatu
• Výpočet a odvod daní a pojistného
• Zpracování a vedení evidence exekucí
• Kontrolu správnosti výpočtu mezd a dodržování legislativy
• Správu mzdových a evidenčních listů
• Komunikaci s úřady ( zdravotní pojišťovny, správa sociálního zabezpečení, finanční správa a pojišťovna Kooperativa )
• Mzdovou agendu spojenou s ročním zúčtováním daně
• Přípravu podkladů souvisejících s pracovním úrazem
• Archivaci mzdových dokumentů
• SŠ vzdělání
• Praxe v oblasti mzdové agendy
• Znalost daňových zákonů a zákoníku práce
• Sledování změn v mzdové agendě
• Zkušenost se zpracování mezd ve směnném provozu
• Preciznost a zodpovědný přístup pří výpočtech odvodů a evidenci docházky
• Pečlivost, samostatnost a komunikativnost
• Práce v MS Office
• Znalost mzdového systému OKBase výhodou
• Jedinečnou příležitost pracovat pro ŘSD a mít stabilní zaměstnání v organizaci, která si váží svých lidí.
• Profesionální, ale zároveň i přátelský tým kolegů, na které se můžete kdykoliv spolehnout.
• Možnost profesního růstu: U nás se budete mít možnost se dále rozvíjet a učit.
• Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, možnost 2 dny home office v měsíci, výuka angličtiny na pracovišti, benefitní systém Můj Up a produkty spoření na stáří, dálniční známka, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, slevy u cestovních kanceláří Invia, Alexandria, permanentky do ZOO, Aquaparku Čestlice, Aqualand Moravia, skipasy na lyže).
• Pružnou pracovní dobu, která umožní sladění pracovního a osobního života
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky:
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.
V hlavním městě narazíte na desítky lákavých pracovních inzerátů. Jenže po nástupu často přijde vystřízlivění: slibovaná flexibilita se změní ve striktní docházku, „rodinná atmosféra“ skrývá toxické vztahy a benefity zůstávají jen na papíře. Jak si tedy nenaběhnout?