O nás
TOP HOTEL Praha **** je kongresový hotel v srdci Evropy , který nabízí ubytování ve více než 500 pokojích a apartmánech, kongresové sály a salónky s kapacitou až 5 000 míst a kompletní konferenční služby, restaurace a bary s českou i mezinárodní kuchyní, catering, četné možnosti sportovního a relaxačního vyžití včetně wellness centra, jedinečné prostory rozlehlé Japonské zahrady a velké parkoviště.
Náplň práce:
- zpracování e-mailových a telefonických rezervací na ubytování jednotlivců a skupin
- zadávání rezervací do hotelového systému Fidelio
- zpětná kontrola správnosti cen, nabídek, typů pokojů, plateb u zadaných rezervací
- důkladná příprava podkladů pro check-in hostů na recepci
- spolupráce s finančním úsekem při vystavování zálohových faktur
Co od Vás očekáváme:
- středoškolské vzdělání (hotelnictví výhodou, ne podmínkou)
- dobrá znalost anglického i českého jazyka (slovem/písmem), další jazyk vítán
- praxe na obdobné pozici v hotelu výhodou
- znalost systému Fidelio výhodou
- výborné organizační a komunikační schopnosti
- příjemné a profesionální vystupování
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilitu
- trestní bezúhonnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- firemní stravování
- MultiSport Benefit
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké slevy na služby v rámci hotelu (Bezplatný vstup do Wellness, 20% sleva na tenisové kurty)
- zaměstnanecké slevy na cukrářské a další výrobky
- parkování v areálu hotelu zdarma
- stabilní zázemí velké hotelové společnosti
- příjemné pracovní prostředí v týmu fajn kolegů
- dobrá dostupnost na lince metra „C“ Chodov
Benefity
- Dovolená navíc
- Firemní akce
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Fitness na pracovišti
- Parkoviště