- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáte stabilní práci v oblasti účetnictví? Máte v daném oboru zkušenosti, jste svědomití a chcete si zkrátka oddělení účtárny budovat k obrazu svému?Tak u nás máte příležitost!
Nabízíme vám možnost pracovat v rodinném a podporujícím prostředí, kde oceníme vaši pečlivost a chuť učit se. Zkušeným účetním dáme prostor k samostatné práci a podpoříme vás v profesním růstu.
Chcete se dozvědět víc? Pošlete nám Váš životopis a reagujte tak na pozici:
VŠEOBECNÁ ÚČETNÍ (50 - 60.000 Kč)
* Zpracování účetnictví, účetních dokladů
* Fakturace
* Problematika exportu do celého světa z pohledu faktura a vývozů (JCD)
* Personální a mzdová agenda (Zpracování mezd - 15 zaměstnanců)
* Výpomoc při sestavení účetní závěrky, spolupráce s externím auditorem a daňovým poradcem
* Vzdělání ekonomického oboru podmínkou
* Prokazatelné znalosti v oblasti účetnictví
* Zkušenosti v oblasti zpracování mezd VÝHODOU
* Znalost práce s PC (MS Office, účetní SW - Money je výhodou)
* Samostatnost, zodpovědnost a především svědomitost a ochotu na sobě pracovat
* 13. plat
* Flexibilní pracovní dobu
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojíštění v plné výši
* Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
* Firemní akce
* Místo výkonu práce: Brno - jih
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?