- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Pro našeho klienta, významnou výrobní společnost s globální působností, hledáme strategicky a analyticky smýšlejícího kandidáta na výše uvedenou pracovní pozici.
• zodpovědnost za svěřené produkty v rozsahu nákup – prodej (60:40)
• plánování, objednávání a optimalizace zásob
• budování vztahů s dodavateli, vyjednávání o cenách
• úzká spolupráce s obchodním oddělením, podpora obchodních aktivit
• tvorba nákupních a prodejních reportů
• vyřizování reklamací přijatých dodávek
• správa logistických dat (dostupnost, zásoby apod.)
• kooperace v rámci společnosti (zákaznický servis, sklad, výroba)
• související administrativa
• min. SŠ vzdělání
• praxe na obdobné pozici podmínkou
• znalost anglického jazyka slovem i písmem podmínkou (denní využití)
• MS Office na pokročilé úrovni
• schopnost efektivní komunikace, zpracování reportů apod.
• schopnost monitorování zákonných požadavků a jejich začlenění do interních předpisů a postupů
• dobrá orientace dokumentech, manuálech a pracovních pokynech
• dlouhodobá práce na hlavní pracovní poměr
• kvalitní zaškolení
• vynikající finanční ohodnocení
• možnost home office
• 13. a polovina 14.platu
• stravenkový paušál
• příspěvek na penzijní připojištění po ZD
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.