- 22 000 – 27 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte rádi pořádek na pracovišti? Vlastníte certifikáty bezpečnosti práce a požární ochrany? Tak neváhejte a zašlete nám svoje CV!
Výrobní společnost právě hledá kolegu/kolegyni na pozici:
SPECIALISTA NA BEZPEČNOST PRÁCE (40-45 000 Kč)
* denní řešení operativy BOZP a PO
* vyhodnocování potencionálních rizik na pracovišti a jejich minimalizaci
* zpracovávání dokumentace a tvorba směrnic
* řešení pracovních úrazů a jejich následné prevence
* provádění pravidelných kontrol (BOZP prověrky, přezkoumávání dokumentů)
* komunikace s úřady a orgány
* školení zaměstnanců a pracovníků
* reporting
* technické vzdělání
* praxe v oblasti BOZP/ PO podmínkou
* znalosti legislativy a příslušných předpisů týkajících se BOZP a PO
* kvalifikace v prevenci rizik z BOZP a PO
* znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
* smysl pro pečlivost, samostatnost, komunikační dovednosti a kreativitu
* mzda respektující úroveň znalostí a zkušeností
* dovolená 5 týdnů
* pružná pracovní doba
* 25 dnů dovolené
* stravenkový paušál
* příspěvek pojištění
* možnost vzdělávacích a rozvojových kurzů
* zaměstnanecké benefity
* místo výkonu práce: Olomoucko
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?