- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti v technickém nákupu a chcete změnu prostředí, kolektivu i projektů? Přidejte se k nám! Jsme moderní firma specializující se na kovovýrobu a hledáme posilu do našeho týmu. Čeká vás přátelská atmosféra, možnost profesního růstu a práce na projektech, které mají smysl.
Zajišťovat materiál a suroviny pro výrobu
Vyjednávat cenové podmínky s dodavateli a hledat nové partnery
Vést potřebnou agendu a pracovat v SAP (nebo jiném ERP)
Spolupracovat s kolegy napříč firmou
SŠ/VŠ vzdělání technického směru
Praxi v technickém nákupu
Angličtinu na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
Řidičský průkaz sk. B
Znalost SAP/ERP je velkou výhodou
Atraktivní mzdu 60 000 Kč
Flexibilní pracovní dobu
Roční bonusy a další finanční benefity
25 dní dovolené + sick days
Příspěvek na stravování (stravenky)
Hrazené penzijní pojištění i pojištění odpovědnosti
Zvýhodněné tarify pro vás i rodinu
Místo práce: Ústecko-Orlicko

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.