SPECIALISTA OPERATIVNÍHO NÁKUPU – STAVBY A PROJEKTY (45 - 70.000 Kč)

Praha
45.000 – 69.998 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

Staňte se součástí našeho týmu!

Hledáme zkušeného odborníka na operativní nákup materiálu do stavebních projektů, který se nebojí výzev a má praktické zkušenosti z oboru. Pokud máte praxi v nákupu ve stavebnictví a chcete se podílet na realizaci zajímavých projektů, spolupracovat s naším skvělým týmem a zajišťovat bezproblémový chod nákupního procesu, máme pro vás ideální příležitost!

Máte zájem o více informací?? Neváhejte nám poslat svůj životopis!

Těšíme se na vaši odpověď a na možnost se s vámi potkat osobně!

SPECIALISTA OPERATIVNÍHO NÁKUPU – STAVBY A PROJEKTY (45 - 70.000 Kč)

Náplň práce:

* Zajištění včasného nákupu materiálu pro naše stavební projekty
* Vystavování a sledování objednávek v ERP systému
* Komunikace a koordinace s dodavateli pro zajištění plynulých dodávek na stavbu
* Úzká spolupráce napříč odděleními pro zajištění hladkého průběhu projektů

Co od Vás očekáváme:

* Praxi v nákupu, ideálně ve stavebním odvětví
* SŠ/VŠ vzdělání (technický směr výhodou)
* Organizační schopnosti, spolehlivost a týmový přístup
* Znalost práce na PC (MS Office 365, ERP systém – výhodou)
* Orientace ve výkresové dokumentaci je vítaná

Co Vám můžeme nabídnout:

* Stabilní práci a přátelský tým s velkou podporou při zaučení
* Možnost profesního rozvoje a vzdělávání
* Atraktivní mzdu dle zkušeností
* 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna
* Příspěvky na penzijní připojištění, sport, jazykové kurzy
* Multisport kartu, kolárnu a sprchu pro cyklisty
* Moderní kancelář v Praze
* Příjemné pracovní prostředí, super kolegové a společné snídaně
* Zázemí pro cyklisty vč. sprchy
* Ideální nástup: leden 2026
* Lokalita: Praha

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy a prémie
  • Možnost kariérního růstu
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Lékařská péče
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Children-friendly office
  • Dog-friendly office
  • Možnost parkování

Sídlo firmy

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno

IČO: 26289822
Datová schránka: rn3jeec
Další informace:
GPS: 49.194550833709,16.614018884979,
S-JTSK: -597732.33 -1160861.93, RUIAN: 28324412

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.